11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    kokkie44

Photosmart 5510 series

Goedemorgen,
    Ik heb deze all-in-one printer maar omdat ik deze eigenlijk nooit gebruik om dingen uit te printen wilde ik hem gaan gebruiken
    om documenten in te scannen.
    Alleen het probleem is dat door een fout met de cartridges hij constant staat te knipperen en geeft aan dat ie offline is.

Is er een manier om deze printer zo in te stellen zodat ik hem wel kan gebruiken om te scannen maar niet om te printen?

Bij voorbaat dank.

Bijdrager
    KarelWillem

Is er een manier om deze printer zo in te stellen zodat ik hem wel kan gebruiken om te scannen maar niet om te printen?

Nee. Niet echt.

Moderator
    Night

die cartridges kosten € 3,95 per stuk (huismerk). Dus voor zo’n 16 euro kan je weer scannen:-)

Bijdrager
    kokkie44

@night
    Ik gebruik hem verder nooit, dus beetje jammer om inkt te kopen voor een ding wat je af en toe genruikt om alleen te scannen

Moderator
    Night

Je zult altijd zien dat je nét iets moet printen als je cartridges leeg zijn;-)
    Maar even serieus: Je kan nergens een fatsoenlijke scanner kopen voor € 16,00. Zó moet je het bekijken. Het is óf het één óf het ander.

Wat je nog wél even kan proberen is om de HP drivers te downloaden en opnieuw te installeren, met name de scannersoftware. Bij meerdere typen HP printers bleek het daarna wel mogelijk te scannen, ondanks al het geknipper en de lege cartridge meldingen.

Bijdrager
    kokkie44

Bedankt voor je tip.

Bijdrager
    kokkie44

@night Waar haal jij dan cartridges vandaan voor €16? Welk huismerk is dat, kan , natuurlijk, alleen maar dure vinden.

Moderator
    Night

Geeft niets. Kijk hier maar eens:

http://www.112ink.nl/index.php?route=product/search&search=YPH364

(als ik het goed heb, gebruikt de 5510 HP type 364 cartridges)

Bijdrager
    kokkie44

@night Bedankt voor de link.

Bijdrager
    kokkie44

Update! Hij werkt weer, nieuwe cartridge erin en nu wordt ie ook weer gevonden in mijn netwerk.
    Bedankt.

Moderator
    Night

Graag gedaan, en veel scan-plezier ermee(y)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.