9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rdesign

Photoshop wil niet meer starten!

:cry: Wilde net even gaan photoshoppen, zegt hij ‘Uw bedrijfsnaam, bedrijf, of serienummer voor Adobe Creative Suite 2 ontbreekt of zijn niet langer geldig. De toepassing kan niet langer worden uitgevoerd, en moet worden afgesloten.

:o

Is een origele CS2. Komt het misschien, omdat ik gisteren Acrobat voor het eerst gebruikte, en daar een andere serial heb ingevoerd? (Installatie cd’s liggen bij mijn oom, wist dus mijn serial niet.)

GoLive en Illustrator doen het gelukkig nog wel.

Moet ik nu echt weer PS opnieuw installeren?:?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    rdesign

In de map Pro-Apps staat alleen de map ‘Internal Plug-Ins’.

Wat moet ik daar precies verwijderen?

Bedankt voor je reactie!

Bijdrager
    Yaris

Die ProApps in dat ander draadje verwijst naar Final Cut Pro. Zoek eens in heel de map /Library/Application Support of je iets vindt van Photoshop en daarvan dan het System ID bestand.

Bijdrager
    Sanne

Of verwijder de voorkeuren eens van Photoshop.

Bijdrager
    makasa

gebruik je timemachine?? Zet dan photoshop terug.

Bijdrager
    rdesign

Het is me nog niet gelukt. In de map ‘Application Support’ staat een map genaamd ‘Adobe’. Maar ook een met ‘Adobe PDF’ en ‘Adobe Systems’. In Adobe staan weer 48 mappen en wat bestandjes. In Adobe PDF 5 mapjes, en in Adobe Systems een map genaamd ‘1.21.005.’

@Sanne, hoe verwijder ik die dan?:)
    @Makasa, bedankt voor de tip, Time Machine gebruik ik, maar niet op mijn programma’s. Was veel te groot om dat te gaan back-uppen, duurde me te lang.
    :P

Bijdrager
    rdesign

heb gezocht op ‘sytem id’ in de finder. Kreeg hierop 1145 resultaten.

Ook bestanden die met Photoshop te maken hebben zoals, zoals html bestandjes met als naam verschillende talen. (italiano.html etc.)

(volgens mij) Alle bestanden staan in de map Mac>Programma’s>Adobe Creative Suite 2>… of Mac>Programmas> Adobe Photoshop CS2>…

Hoop dat jullie me weer iets verder kunnen helpen. :innocent:

Bijdrager
    rdesign

iemand een idee wat voor een soort bestand zo’n sytem id is?:?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.