8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    chrisis_nl

photoshop -> upgrade CS/CS2

Ik wil graag Adobe CS1 of CS2 aanschaffen.

Nu heb ik eens gehoord dat je een upgrade van Adobe CS1 kunt kopen met photoshop 3. Hoe zijn de regels wat dat betreft nu bij CS2, kan dat ook, of moet je dan Adobe CS1 hebben?

Of is dat eerste ook een fabeltje?

Bijdrager
    HSL

al op de adobe website gekeken?

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”chrisis_nl”

Ik wil graag Adobe CS1 of CS2 aanschaffen.

Nu heb ik eens gehoord dat je een upgrade van Adobe CS1 kunt kopen met photoshop 3. Hoe zijn de regels wat dat betreft nu bij CS2, kan dat ook, of moet je dan Adobe CS1 hebben?

Klopt, je kunt elke (legale) versie van Photoshop upgraden naar CS2

Bijdrager
    onem

Volgens mij was dat vanaf photoshop versie 5 compleet. Pin mij er niet op vast. En ik geloof niet dat Adobe nu nog zo’n actie heeft, ze wilde gewoon iedereen laten upgraden naar CS.

[edit] kan blijkbaar wel lees ik hierboven, wist ik niet

Bijdrager
    tiny

Ik heb gehoord dat het officieel vanaf versie vijf is maar ik ken iemand die het vanaf versie drie heeft gedaan. Vaag, ik weet het maar meer weet ik ook niet. Vanaf versie vijf werkt in ieder geval wel…

Bijdrager
    chrisis_nl

Ik heb inderdaad op de site van adobe gekeken. Maar ik kan er nergens wat over vinden. Kan me ook voorstellen dat ze dat het liefst mogelijk verstoppen.

Heeft iemand er wel wat over kunnen vinden op de adobe site?

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Dat van versie 5 is als je CS2 installeert, dan vraagt ie (bij een upgrade versie) om een serienummer van oude Photoshop, versie 5 of later. Maar een oudere versie kun je ook gebruiken, ondanks de waarschuwing en als het niet lukt moet je even met Adobe bellen, krijg je van hun een nummer.
    Ik had hier nog diskettes liggen van Photoshop 2, die heb ik kort geleden ook geupgrade naar CS2 (alleen Photoshop, niet de hele suite maar dat maakt niet uit) en die met een Transfer of License doorgeschoven naar een vriend.
    Je kunt *elke* volledige versie (geen Light of Elements) van Photoshop upgraden, mits ie geregistreerd is bij Adobe. Bel anders even met Adobe en vraag of ze die versie drie van je in hun systeem hebben, en wat de procedure is.

Bijdrager
    chrisis_nl

heb het al gevonden bij adobe, en officieel moeten alle versies van photoshop moeten kunnen.

Dit stond op de adobe site:

Adobe Creative Suite 2 Standard Upgrade from Photoshop
    To install this upgrade successfully, you will need a licensed version of Adobe Photoshop CS or Photoshop 7.0 or earlier on the same platform as this purchase.

Hoera!!!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.