8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

photoshop op macbook pro

Ik ga mijn ibook G4 bedanken voor zijn bewezen diensten. De bedoeling is om een macbook pro te kopen voor videobewerking en photoshop.

Ik heb op dit moment photoshop cs draaien.

Moet ik met zo’n nieuwe intel mac ook een nieuwe photoshopversie kopen?

Bijdrager
    nijntje

niks moet – het draait onder rosetta maar het is wel aan te raden cs3 te kopen dat werkt vele malen sneller

Geblokkeerd
    Anoniem

‘Moet’ is een groot woord, maar het is écht heel sterk aan te raden.
    Ik denk dat je anders voor je gevoel net zo snel op je iBook werkt vanwege het niet
    universal binary wezen van alle Adobeprogramma’s voor CS3;-)

Bijdrager
    Nikita

CS1 draaide op mijn MacBook 2 GHz voor mijn gevoel ietsje sneller dan het deed op mijn Mac mini G4 1.5 GHz. Behalve het opstarten dan, dat was gewoon écht traag. De rest was trouwens ook niet echt om over naar huis te schrijven.

CS3 daarentegen…! :lol:

Bijdrager
    1984
    ”Nikita”

CS1 draaide op mijn MacBook 2 GHz voor mijn gevoel ietsje sneller dan het deed op mijn Mac mini G4 1.5 GHz. Behalve het opstarten dan, dat was gewoon écht traag. De rest was trouwens ook niet echt om over naar huis te schrijven.

CS3 daarentegen…! :lol:

Maar CS 2 was / is een ramp :cry:

Bijdrager
    Nikita

Daar ben ik niet eens aan begonnen :wink:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ok! Dank je wel!

Het zal wel CS3 worden dan. Het mag allemaal wel sneller dan het nu is. Ik kan al bijna niet meer wachten tot ik die pro kan gaan halen.

Bijdrager
    Nikita

Zou ook zonde zijn als je de snelheid van je nieuwe Mac teniet gaat doen door PPC-software te draaien tenslotte :)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.