5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    SRV

Photoshop kan niet openen/opslaan

Ik kan geen documenten meer opslaan vanuit Photoshop. Het lukt alleen nog
    via opslaan voor web. Een document openen gaat ook niet meer.
    Ik het de settings en voorkeuren al weggehaald uit de libary maar dit werkt ook niet..
    Iemand een oplossing?

Bijdrager
    awi

ik had in het verleden wel eens problemen met het openen van documenten door ze op het photoshop icoon te laten vallen. Herinstallatie van de applicatie was toen de oplossing.

Bijdrager
    sedikit

Het kan zijn dat, als je de versie 9.0.2 hebt, je de verkeerde( de eerste 9.0.2) update hebt geïnstalleerd. Die is door Adobe later vervangen door een andere 9.0.2 update. Bij mij was het n.l. niet meer mogelijk rechtstreeks te printen bij die eerste, foute update. Moet eigenlijk de hele boel opnieuw installeren, want dan zou ik(met de juiste update) wel rechtstreeks kunnen printen Ik weet niet of de makke die jij hebt, daarmee te maken heeft.
    Maar een oplossing die dan eventueel in jouw geval vrijwel altijd werkt, is de Photoshop terugbrengen naar zijn default-stand:
    De Photoshop starten met de option, de command en de shift-toets tegelijkertijd ingedrukt houden

Bijdrager
    SRV

Opgelost! Ik snap er niets van.. Na het openen van een afbeelding van een CD geen probleem meer
    ook niet vanaf de HD?

Toch bedankt!

Bijdrager
    wrdesign
    ”sedikit”

De Photoshop starten met de option, de command en de shift-toets tegelijkertijd ingedrukt houden

hehe, dat wist ik niet…
    heeft me net enorm geholpen, mijn PS deed ongelooflijk raar, hij kon wegens ‘een programmafout’ mijn verzoeken om een afbeelding of bestand te openen niet meer uitvoeren, hij deed dus niets meer maw…
    ff hier wat in threads rondgeneusd en dit heeft me dus enorm geholpen, schitterend, kan ik weer verder :D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.