10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    DeXoN

Photoshop is plots traag (OPGELOST)

Ik merk dit nu al een 2tal weken dat photoshop plots erg traag is. Telkens wanneer ik een kleur wil kiezen ofzo dan duurt het heel lang voor het venster erop komt. Wat kan ik hier eigenlijk aan doen?

Thx
    DeXoN

Bijdrager
    wout3r

Hmm, je werkt niet met waanzinnig grote bestanden?
    Wel gek, bij mij doet ie ’t al meer dan een jaar full speed

Bijdrager
    Ja Rune

Gebruik je sluimer? Soms wordt geheugen niet goed vrijgegeven, herstart even anders.

Bijdrager
    DeXoN

nope niet echt. Het zijn enkel website layouts etc dus die zijn niet groot.

@ Ja Rune
    Nope ook niet

Bijdrager
    sedikit

Omdat ik een paar maanden hetzelfde probleem had, ben ik gaan zoeken in de helpfunctie en daar vond ik, dat in zo’n geval je de photoshop in z’n geheel terug moet brengen in zijn oorspronkelijke stand(=default=standaardwaarden) :
    Photoshop starten met de option-, de command- en de shiftkey ingedrukt houden. Bij mij liep daarna alles weer gesmeerd&snel.

Bijdrager
    DeXoN

Heel erg bedankt!!

Bijdrager
    sedikit
    ”DeXoN”

Heel erg bedankt!!

Ja, nou wil ik ook weten hoe je dit dan hebt opgelost! Was dat mijn tip, of een andere. Want dan kunnen we er misschien nog iets van leren ( daar is dit forum n.l. ook voor bedoeld…)

Bijdrager
    guus

heb ik ook nog een vraagje:
    sinds de update 9,01 blijft mijn Wacom pen [cursor] vaak plakken, werkt niet zo fijn meer. heeft iemand hier een oplossing?

Bijdrager
    sedikit
    ”guus”

heb ik ook nog een vraagje:
    sinds de update 9,01 blijft mijn Wacom pen [cursor] vaak plakken, werkt niet zo fijn meer. heeft iemand hier een oplossing?

Als mijn oplossing gewerkt heeft (dat zou ik graag willen weten), dan zou je die ook in jouw geval kunnen proberen. Of de cursor nou traag is of je pen, volgens mij is dat hetzelfde probleem. Ik zou het proberen: baat het niet, het schaadt ook niet!

Bijdrager
    DeXoN

@sedikit
    Jij was de enige die iets gezegd hebt dus het was jouw tip die werkte

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.