11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Apple-TechKid

[opgelost] Photoshop cs6 trail mac wil niet downloaden

ik heb de beta al een keer gedownload maar toen kwam de officiële Photoshop Cs6
    toen heb ik de beta versie verwijderd en wilde de officiele photoshop trail downloaden maar uiteindelijk
    kwam er bij de download dit te staan

ik heb al de adobe apps verwijderd maar nog steeds wil hij niet werken

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Heb je Adobe Application Manager gebruikt om de apps te verwijderen, of heb je ze gewoon de prullenbak ingesmeten?

Bijdrager
    Apple-TechKid

Ik heb ze via Daisy disk verwijderd

Bijdrager
    Apple-TechKid

Maar andere cs6 apps kunnen wel gewoon worden ingesteld

Bijdrager
    sedikit

Alles van ooit geïnstalleerde CS’en moet altijd eerst grondig verwijderd worden, anders pakt de nieuwe installatie niet.
    Ik heb van iemand het programmaatje “Adobe Creative Suite Cleaning Tool” gekregen wat werkelijk alle sporen van vroegere CS-installaties, grondig verwijdert, alvorens je een nieuwe CS-installatie wilt/kunt uitvoeren. Alleen weet ik niet of dit programmaatje legaal of illegaal is.
    Misschien heb je hier wat aan:
    https://www.google.com/search?hl=nl&site=webhp&q=manual+uninstall+cs6&oq=manual+uninstall+cs6&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=serp.12…21988.21988.0.24038.1.1.0.0.0.0.502.502.5-1.1.0…0.0.pmfYuFAQgVs

Edit: Ik bedenk me plotseling dat een programmaatje wat iets verwijdert nauwelijks illegaal te noemen is.

Moderator
    Night
    sedikit op 12 mei 2012

Ik bedenk me plotseling dat een programmaatje wat iets verwijdert nauwelijks illegaal te noemen is.

Hahaha :d

Bijdrager
    Shmoo

Alles van ooit geïnstalleerde CS’en moet altijd eerst grondig verwijderd worden, anders pakt de nieuwe installatie niet.

??

Volgens mij kun je al jaren gewoon CS4, CS5 en CS6 naast elkaar draaien zonder conflict.

Sterker nog ik heb Illy en PS CS5.1 nu op mijn iMac staan en heb vandaag de Trail Adobe CS6 Design & Web Premium geïnstalleerd , zowel Illy, PS als Fireworks CS6 staan er nu bij zonder problemen.

Het verwijderen van een CS6 of CS5 programma kan vanuit de folder van een desbetreffende CS programma. Daar waar je ook de icon kunt vinden op het programma te starten staat ook een uninstall.app.
    Als je daarop klikt opent Installatie Manager en krijg je de keuze om binnen de CS-versie bepaalde apps te verwijderen.

Moderator
    unSOUND

Maar Adobe’s eigen Installatie-manager haalt de verborgen bestanden dus niet weg… Wat bij een volledige versie met licenties geen probleem is, maar bij een demo wel. Als je een demo gaat installeren op een systeem waar al onzichtbare bestanden van een eerdere demo staan, krijg je 9 van de 10 keer zo’n conflict als hierboven beschreven…

Bijdrager
    sedikit

– Ik heb de url gevonden van dat uninstall-programmaatje:
    http://www.allthingsnow.com/all/software/shared/4440065/http-download-macromedia-com-pub-creativesuite-cleanertool-mac-AdobeCreativeSuiteCleanerTool-dmg
    Relevant:
    Before you start
    – Back up all files stored in Adobe product directories. This may include custom plug-ins or profiles you have installed.
    – Uninstall the desired version of Adobe Creative Suite product.

* Note for users wanting to do a complete removal of all Adobe software
    The uninstaller and cleaner tools will not remove every Adobe file. But they do remove the most important files Adobe considered needed removing. You will still find many Adobe files/folders with Spotlight or EasyFind if you wanted to be thorough. Be careful what you remove and backup before making any changes in case things go wrong.

– En unSound heeft gelijk. De bijgeleverde uninstall in de CS zèlf werkt niet voldoende. Het is niet voor niets dat Adobe ook een handleiding van 3 A-viertjes op z’n site heeft(had) om een CS volledig stap voor stap te verwijderen. En dat Night een aantal CS’en naast elkaar draait zou kunnen. Maar na het verwijderen en daarna weer installeren van dezelfde versie, komen geheid de problemen.

Bijdrager
    Apple-TechKid

@sedkit het is gelukt ik heb met behulp van het programma de cs6 driver verwijderd(dat was het probleem)

en heb Photoshop cs6 gedownload

Bijdrager
    sedikit

Zo zie je maar weer!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.