4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    eiskoud

Photoshop CS5.1 en OSX Lion

Sinds de upgrade naar Lion hem ik een probleem met Photoshop.

Als ik een laag probeer te scalen en verplaatsen (Cmd+T) dan bevriest mijn complete systeem.

Vraag is of ik de enige ben:) en of iemand hier al een oplossing voor heeft gevonden.
    Is nogal lastig als je 75% van de dag met Photoshop werkt…

Systeem en Software

iMac 27″ i5 2.66 GHz met 12GB ram (eind 2009)
    Adobe CS5.5 Master Collection

Bijdrager
    nickybbb

1 van de redenen dat ik nog niet over ben naar Lion, aangezien CS5 pakket bij mij 100% van de tijd draait:)

Ik heb via via wel gehoord van een CS5.5 fixje, maar zelf nog niets concreets waarvan ik overtuigs ben om over te stappen naar Lion.

Bijdrager
    Macosxachist
    eiskoud op 16 augustus 2011

Sinds de upgrade naar Lion hem ik een probleem met Photoshop. Als ik een laag probeer te scalen en verplaatsen (Cmd+T) dan bevriest mijn complete systeem. Vraag is of ik de enige ben:) en of iemand hier al een oplossing voor heeft gevonden.

Bij mij (Photoshop 12.0.4) gebeurt dat in elk geval niet (ben sowieso weinig gekke dingen tegengekomen met CS5). Al gekeken wat er in een schoon gebruikersaccount gebeurt?

Bijdrager
    eiskoud

ik draai Photoshop 12.1 en daar gaat het mis, rest van de cs5 paketten draait super.

Op mijn MacBook Pro 13″ heb ik geen problemen. (Zelfde Lion.. zelfde Photoshop)

Bedankt voor de reacties!

meer tips zijn natuurlijk welkom!

Dan toch maar bij m’n baas zeuren voor een nieuwe iMac :innocent:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.