5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Tim983

Photoshop cs5 geeft compleet computer probleem

Hallo, ik vroeg me af of iemand dit herkent en de oplossing weet. Sinds korte tijd heb ik photoshop van het ene op het andere moment als ik een gereedschap wil selecteren, dat gereedschap in de volgende optie (die dus onder dat gereedschap zitten) kiest. Zo is het kiezen van een gereedschap niet meer mogelijk. Erger nog: vanaf dat moment geeft mijn toetsenbord alleen nog maar symbolen, geen letters. In ALLE programma’s. Ik moet dan dus de hele computer opnieuw opstarten. Ik heb de toetsenbordinstellingen al gecheckt en photoshop met ctrl + option + shift gestart dus alle instellingen teruggezet, maar het mag niet baten. Wie weet de oplossing…?

Bijdrager
    anoniem

Als ik het goed begrijp, kies je, laten we zeggen, de lasso tool, maar dan krijg je de polygonal lasso tool, en de volgende keer de magnetic lasso tool?
    Klinkt als een toetsenbord/driver probleem…

Bijdrager
    Tim983

@eezacque: dat is inderdaad precies wat er gebeurt (van ene tool naar andere). Heb je een oplossing/ idee voor als het een driver/toetsenbord probleem zou zijn? (Naar dealer waarschijnlijk…?)

Bijdrager
    Tim983

@eezacque: dat is inderdaad precies wat er gebeurt; van de ene naar de andere tool. Heb je nog suggesties voor als het een driver/toetsenbord probleem is? Of is zoiets per definitie werk voor de dealer/Mac dokter?

Bijdrager
    Tim983

Hmmm, toch te snel gereageerd. Zag m’n vorige post niet verschijnen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.