2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Hemigrapsus

Photoshop CS4 muis/actie probleem

Hoi allen,

Ik werk al een tijdje met Photoshop (alleen een beetje hobby dingen enzo) en sinds een paar dagen heb ik op een of andere reden bij elke tool die ik gebruik de Move Tool icoon. Ook werkt de Type Tool niet goed, telkens al ik de area vergroot transformt hij gelijk ook de text. Heel vaag.
    Oja, en als ik een nieuw bestand wil maken in het vak bijvoorbeeld van de grootte van de file gebruikt hij geen gewone text pointer maar een slide tool waarbij ik de groottes kan sliden.
    Ik heb gezocht op t internet, maar vond niet echt wat nuttigs, ook heb ik al de preferences gereset van photoshop en dat mocht ook niet baten..

HELP!

met vriendelijke groet,

Daan

Bijdrager
    MacMartino

Ik neem aan dat je al een keer je mac herstart hebt? Je kunt ook met alt ingedrukt opstarten, om zo de voorkeuren te wissen. Helpt soms.

Ik post er een extra vraag bij: ik heb zelf bij mn nieuwe installatie van cs4 een probleem met photoshop, dat de cursor weggaat als je bijvoorbeeld brusht. Je begint met een rondje en dan, als je het gebruikt verdwijnt het rondje. Het lijkt mij een instelling, alleen kan ik m niet vinden. Heb het al met precisiecursor gedaan, maar dat is het ook niet. Wellicht dat iemand dat herkent, naast de problemen die hierboven staan;)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.