9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ben271185

Photoshop CS3 | Activatie probleem

Het probleem :

Ik start Photoshop, ik geef mijn SN in en ik druk op Activate dan krijg ik de volgende foutmelding :

Activation Unsuccesful

We were unable to activate Adobe Photoshop CS3. […]

Error code: 194:13

Iemand een idee hoe die zou kunnen komen?

Bijdrager
    Thomash

adobe bellen zou ik zeggen

ik kon niet echt wat vinden op google.. want de links van adobe werkte niet :x

Bijdrager
    Blieper

Je moet eens een complete Uninstall doen en dan weer Installeren, dan zou het goed moeten gaan.

:wink:

Bijdrager
    Ben271185

Ik had ook al gezocht op Google, maar niet echt iets gevonden. Maar ik wou het even vragen, omdat ik het raar vind dat het bij de activatie al misloopt.

Bijdrager
    Nietzman

Ben ik heel wild aan het speculeren als ik zeg dat het hier niet om een geheel legale copie gaat?

Zo ja: Die ga je toch niet activeren, dwaallicht.

Bijdrager
    Ben271185

Nee het is een trial van de Adobe website – zo één voor 30 dagen – maar die kan je ook ‘upgraden’ door een serienummer dat je hebt gekocht in te voeren. Daarom dat ik me vooral afvraag wat eigenlijk Error code: 194:13 is.

Bijdrager
    bare_nature

Ik heb net hetzelfde probleem gehad. Adobe wist me te vertellen dat ik ofwel het programma of programma’s moest deïnstalleren en dan opnieuw installeren ofwel Adobe bellen en op die manier het probleem oplossen.

Gaat het toevallig om een educatieve versie? In mijn geval was dat zo en ik denk dat daar het probleem lag.

BN

Bijdrager
    Ben271185

Dus een oplossing zou kunnen zijn om de trial opnieuw van de Adobe website te downloaden en terug mijn SN in te geven? Zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat ik eerst CS3 heb geïnstalleerd en pas daarna Photoshop CS2 heb verwijderd? Zou het kunnen dat ik misschien een bestand van CS3 per ongeluk heb verwijderd?

Bijdrager
    Blieper

Ja daar moet je echt vanaf blijven. Ik had laatst de taalpaketten verwijderd, nou dat accepteerd Acrobat dus echt niet. Meteen problemen, de helft werkt niet meer. Dus maar eerst alles GEdeinstalleerd en toen weer geinstalleerd, dat was de enige manier. Ook op verzoek van Adobe!! :wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.