11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    JobKuipers

Photoshop CS 2 update (naar 9.0.2) UPDATE PULLED (18-08-06)

Adobe heeft een nieuwe update voor Photoshop CS2 uitgebracht (naar versie 9.0.2) waarin in de Mac versie ook de irritante print-bug (die voor banding zorgt) is verholpen. De update is nu alleen nog via de updater te downloaden en staat nog niet op de website, maar daar zal de update waarschijnlijk ook snel verschijnen!

Groet,
    Job

Bijdrager
    computer space

Ah, ik heb hier in een ander topic lopen touwtrekken over die banding. Ik heb er nooit last van en anderen wel. Maar ik heb CS1, en dat is er zeker bij CS2 ingeslopen :D

Bijdrager
    Petje

He he!
    eindelijk is dat verholpen.
    Zal snel de update runnen.

Bijdrager
    Xenophon

Voor de NL versie is hij nog niet beschikbaar denk ik. Al heb ik nooit last van die bug, ik print nooit uit PS.

Bijdrager
    frederikbove

iemand een idee waneer adobe met zijn universal prorgamma’s uit komt

Bijdrager
    a la Mac

Zodra CS3 uitkomtā€¦

Bijdrager
    frederikbove

En voor wanneer staat dat geplant?

Bijdrager
    Xenophon

1e kwartaal volgend jaar.

Bijdrager
    sally

lente 2007
    ook wel tweede kwartaal genoemd.

Er zijn al univeral binary’s:
    Adobe flashplayer
    Lightroom beta

Bijdrager
    JobKuipers
    ”Martiniman”

Ah, ik heb hier in een ander topic lopen touwtrekken over die banding. Ik heb er nooit last van en anderen wel. Maar ik heb CS1, en dat is er zeker bij CS2 ingeslopen :D

Het is inderdaad een CS2 bug in combinatie met 10.4, ik had er wel degelijk last van en heb daarom weer gedowngrade naar 9.0. Maar ben blij dat het nu verholpen is.

Groet,
    Job

Bijdrager
    JobKuipers

Op MacFixIt is het onderstaande te lezen:

Adobe Photoshop CS2 9.0.2 released, then pulled
    Adobe has released Photoshop CS2 9.0.2, a maintenance update to the image editing and production tool.

The scant release notes state only that this release “addresses a variety of issues discovered after Photoshop 9.0.1 was posted.”

Currently this update is only available through the built-in updater — accessible via Photoshop’s “Help” menu.

UPDATE: This release has now been pulled from Adobe’s servers. An Adobe representative writes:

“We have identified an issue with the 9.0.2 when printing on OS X 10.3 and are addressing that with our team now. Be forewarned we expect we will pull the 9.0.2 update because of this and release an update that will address this issue as soon as we can.”

If you are experiencing issues wit this new release, please let us know.

Dus de update is niet meer beschikbaar, en wordt binnenkort gere-released.

Groet,
    Job

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.