24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    Es

Photoshop: Bruine tanden weer wit?

Hallo! Ik heb een foto en die wil ik op linnen laten drukken (iemand daar trouwens ervaring mee? Goed adresje?), Maar nu staat er één persoon op die een beetje bruine tanden heeft, dat is niet zo heel mooi. Ik zit te rommelen in Photoshop (met adjustment layers en maskers enz.) maar ik krijg het niet mooi. Want het moet natuurlijk ook geen onnatuurlijke witte tandpasta glimlach worden.. Heeft iemand misschien een idee?

DANK!

Moderator
    unSOUND

Wat betreft het drukken….
    http://www.canvascompany.nl

Wat betreft het gebit…
    gewoon met de hand selecteren, en met de curven spelen denk ik…

Bijdrager
    Xigh

Ik wil eventueel wel even met de foto kloten.

Bijdrager
    chatsmit

Wij hebben ooit hier een canvas photo laten afdrukken, is prima verlopen, mooie afdruk ook. Ik kan het alleen niet vergelijken met andere afdrukken op doek.
    Wat betreft de tanden schoner maken. Selecteer uit de hand alle tanden en let er op dat de Feather van de selectie goed staat, waardoor het toegepaste effect op de selectie waziger overloopt.

Edit: oh mijn bericht is overbodig, hierboven was al hetzelfde gereageerd…

Bijdrager
    Es

Dank voor de tip. Ik had al ooit ergens over dat bedrijf gelezen maar was de naam kwijt. Met de tanden is het ook gelukt! DANK

Bijdrager
    Norbertje

Tandenkleur ‘samplen’ van iemand anders op de foto… Of tanden selecteren en een beetje met helderheid/contrast klooien?

edit: beetje sneller reageren en het had zin gehad…;)

Bijdrager
    chatsmit

En Es, nu niet de foto laten afdrukken op geel/bruin doek he…

Bijdrager
    3mph

http://www.scotties.nl

Heb ik een afdruk van 120 bij 90 laten maken.. erg mooi, ook met de mogelijkheid de randen (het gedeelte dat omgevouwen is om de lijst) te laten bedrukken.. heb ik ook voor gekozen.. erg mooi

Bijdrager
    MacTS
    ”Norbertje”

Of tanden selecteren en een beetje met helderheid/contrast klooien?

Inderdaad. Het selecteren van de tanden doe ik altijd met het toverstafje. Daarna de kleur geel nemen en de verzadiging terugbrengen. Daarna eventueel de helderheid verhogen (niet te veel).

Bijdrager
    dennie

als je hem met de hand selecteerd vergeet dan niet even een kleine doezel te geven anders kunnen de randen te hard worden en dat is ook niet echt heel mooi

Bijdrager
    Lustigson

Ik heb een foto op 80×80 besteld bij Canvas Company. Super. Niet ál te duur, goeie service, hoewel ik daar gelukkig geen gebruik van heb hoeven maken.

Bijdrager
    dimelot

Hier nog een tip hoe je o.a. tanden wit kan krijgen zonder al te veel moeite en zonder al te veel verlies van je beeld.

Gebruik het gereedschap Tegenhouden (of druk op de O, dus niet de nul) Zorg ervoor dat je ‘belichting’ niet te hoog staat en je ‘bereik’ op hooglichten staat. Kies een redelijk zacht penseel (hardheid van je penseel op bijvoorbeeld 30%) en poets in de tanden.
    Dit kan je ook gebruiken voor bijvoorbeeld oogwit.

Bijdrager
    forum romanum
    ”unSOUND”

Wat betreft het drukken….
    http://www.canvascompany.nl

Wat betreft het gebit…
    gewoon met de hand selecteren, en met de curven spelen denk ik…

En ik lees net in de nieuwe ANWB Kampioen dat je als ANWB lid 15% korting krijgt en bij 2 afdrukken 20% t/m 31 okt. 2006.
    Maar ook als je geen ANWB lid bent: de kortingscode voor op de website is anwb-2006

http://www.canvascompany.nl/anwb

Bijdrager
    BBB

Kijk even op http://www.101phototips.com/

Er staat een demofilmpje bij over het witten van tanden.

Bijdrager
    Es
    ”forum

En ik lees net in de nieuwe ANWB Kampioen dat je als ANWB lid 15% korting krijgt en bij 2 afdrukken 20% t/m 31 okt. 2006.
    Maar ook als je geen ANWB lid bent: de kortingscode voor op de website is anwb-2006

O, dat is jammer! Want ik heb het een paar dagen geleden besteld en betaald!

Bijdrager
    B-Mac

CanvasCompany is erg goed… ik werk er namelijk:)

En die kortingscode… foei, foei, foei…;)

Bijdrager
    Freek.

DAn moet ik jou binnenlort eventjes hebben… Ik zag jouw foto van de bij bij de bloesem ook al terug op de site van CC.

Bijdrager
    forum romanum
    ”B-Mac”

Maar die is voor iedereen te lezen in de kampioen..
    dan had je coupons moeten verzamelen…
    maar uit de :wink: af te leiden dat jullie terecht graag op deze manier wat extra omzet willen.

Bijdrager
    B-Mac
    ”FreekMac”

DAn moet ik jou binnenlort eventjes hebben… Ik zag jouw foto van de bij bij de bloesem ook al terug op de site van CC.

Oef, dat klinkt serieus… Ik doe markteting en communicatie, hoor. Weet niets/weinig van openstaande bestellingen:-)

Bijdrager
    B-Mac
    ”forum
    ”B-Mac”

Maar die is voor iedereen te lezen in de kampioen..
    dan had je coupons moeten verzamelen…
    maar uit de :wink: af te leiden dat jullie terecht graag op deze manier wat extra omzet willen.

Serieus was het niet hoor, haha…:-) ’t Is fijn om te zien dat dit soort dingen spelen op internet, houdt in dat we goed ons best hebben gedaan.

Bijdrager
    Freek.

Niks ernstigs hoor. Voor kennissen moet er een 50×60 op canvas geprint worden van een knutselwerkje van mij. Heb er een paar vraagjes over waar ik morgen :o eigenlijk antwoord op moet hebben… Ik ben nu even weg, mss vnvnd.

Bijdrager
    B-Mac

Offtopic: Stuur even een e-mail met je vragen: [email protected]

Bijdrager
    B-Mac
    ”FreekMac”

Ik zag jouw foto van de bij bij de bloesem ook al terug op de site van CC.

Bijna alle fotografie op de website van CanvasCompany is van mij… alle mooie dames die je ziet: vriendinnen. Foto’s van bloemen, stranden, dieren, etc. etc. komen uit mijn (oude) camera. Heb sinds kort een nieuwe en hoop deze zomer aardige plaatjes te kunnen schieten maar heb weinig (echt) verstand van fotogratie (als vak). Kortom… mocht een van de dames je aanspreken: ik heb de telefoonnummers. En nee, die van m’n zusje krijg je niet:-)

Bijdrager
    marloez

kee, bijna hele pagina off-topic, nu is het mooi geweest.

:sotp:

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.