11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    oost

Photoshop 7.0 -> CS2 Upgrade

Goedenavond,

Ik zit met een upgrade probleem. Als ik mijn CS2 upgrade op mijn G4 installeer gaat dat allemaal goed. Dan krijg ik de optie om te kiezen wat ik wil:

• afronden middels een serienummer Photoshop 5 of later
    • een oudere versie van Photoshop aanwijzen

Ik kies ervoor om mijn serienummer (van mijn Photoshop 7) in te voeren, vervolgens krijg ik de melding dat mijn serienummer niet deugt. Ik zeg erwel bij dat het legale versies zijn.

Iemand?

Bijdrager
    computer space

Was dat ook een update-nummer? dan moet je de eerste oorspronkelijke aanschaf pakken, ook al is het 1.0
    een windowsversie kan ook niet.
    En let op de juiste schrijfwijze.
    En anders de helpdesk bellen, die zijn erg vriendelijk.

Bijdrager
    Leander

Maak je misschien een ongeoorloofde taalswitch? Bijvoorbeeld door een engelstalige versie met een nederlandstalige versie up te graden?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Je kan ook gewoon die testversie gebruiken.

Als hij verlopen is–> nieuwe account maken en downloaden. keer op keer.

Bijdrager
    klaus

Cosmopolitan, wat is dat nu voor een oplossing…

Als hij een geldige upgrade heeft voor een geldig ouder pakket, dan moet hij dat gewoon kunnen installeren zonder om de 30 dagen iets nieuws te moeten downloaden. Zie je bedrijven dat al doen voor zo’n 10 computers?

Al gebeld met de support van Adobe zelf? Die zullen allicht wel het probleem met je licentie kunnen oplossen.

Bijdrager
    silvia1981
    ”Leander”

Maak je misschien een ongeoorloofde taalswitch? Bijvoorbeeld door een engelstalige versie met een nederlandstalige versie up te graden?

Hallo! Mag ik hierop inhaken?
    -> ik ben namelijk van plan een Engelse versie CS aan te schaffen om mijn Nederlandse Photoshop mee “up te daten”.

Weet iemand of dit problemen zou kunnen geven?

Bijdrager
    computer space
    ”silvia1981″

-> ik ben namelijk van plan een Engelse versie CS aan te schaffen om mijn Nederlandse Photoshop mee “up te daten”.

Weet iemand of dit problemen zou kunnen geven?

FF helpdesk bellen. Zijn erg behulpzaam.

Bijdrager
    silvia1981

Heb ik zojuist gedaan,
    maar helaas kon de beste jongen het me niet vertellen :?

Bijdrager
    Leander

silvia1981,
    Destijds wilde ik ook upgraden (van ‘adobe design collection’ naar CS2) en onderwijl van taal veranderen. Toen heb ik even Adobe gebeld en mij werd verteld dat ik echt een andere versie moest aanvragen (vergelijkbaar met een platform change). Een formulier moest ik ondertekenen waarbij ik verklaarde afstand te doen van de voorgaande versie van boeken, cd’s en registratienr’s. Na ontvangst van ondertekend formulier en de betaling kon ik een Nederlandse CS2 versie krijgen.
    Uiteindelijk heb ik toch maar besloten de upgrade engelstalig te houden, scheelde een hoop centen aangezien Nderlandse versie duurder was.

Bijdrager
    silvia1981

ja, precies.. dat is waarom ik nu wil overstappen naar een engelstalige versie

Bijdrager
    oost

Mijjn is het vanmorgen inderdaad gelukt met het serienummer van het volledige Photoshop 7 pakket (dus niet met het serienummer van de 7.0 upgrade). Bij ons in het bedrijf (6 dtp plekken) zijn namelijk niet alle machine’s even oud en dus lopen licenties ook door elkaar.

Het is dus zaak dat je een ‘volledige’ oudere versie nodig hebt voordat je kunt upgraden naar CS2.

Dank jullie wel voor het meedenken en de suggesties.

Remco

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.