9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    KeKo

photoshop 7 serial code niet goed

Hallo,

als ik probeer photoshop 7 te instaleren (jaguar g4/400) accepteerd het programma de serial code niet. Ook andere codes die je op internet kan vinden worden niet geaccepteerd, terwijl deze bij bekenden wel werken. Iemand enig idee waar dit alles door komt?

:?:

Bijdrager
    michelvdb

snifsnif. ruik ik hier de verschroeide geur van een vraag naar serials? dan heb jij je aardig van site vergist.:wink:

Moderator
    Adriaan Mol

Helaas(?) is dit niet een warez site, probeer Mac Serial Junkie.

Adriaan

Bijdrager
    KeKo

nee, dat is het niet. De vraag is terecht, ik kom echt niet meer verder. Serials heb ik genoeg. Of via sbox of via surfers serials. Dus kom nu aub echt niet met je wil alleen serials hebben. Dat is niet het probleem. Lees de vraag eens goed!

Bijdrager
    Igor

voorkeuren verwijderen…. heb je geen update versie?

Bijdrager
    KeKo

nee, heb ik niet.

en de vraag is welke voorkeuren?
    heb de meeste zooi in application support al eens weggegooid. User prefs kan het ook niet zijn, want heb ook alvanuit de root geprobeert te installeren…

Bijdrager
    michelvdb

Ik heb PS 7 vanmorgen ook herinstalleerd. Bij het ingeven van de code kreeg ik de melding dat die fout was. Eén cijfertje mistypen was genoeg. Na correctie was er verder niks mis.
    Die code zit op een stickertje op je CD doosje.:roll:

Bijdrager
    michelvdb
    ”kokothebird”

nee, heb ik niet.

heb de meeste zooi in application support al eens weggegooid. User prefs kan het ook niet zijn, want heb ook alvanuit de root geprobeert te installeren…

~/Library/Preferences/Adobe Registration Database soms?

Bijdrager
    Torz
    ”michelvdb”
    ”kokothebird”

nee, heb ik niet.

~/Library/Preferences/Adobe Registration Database soms?

of:/Library/Application Support/Adobe Registration Database soms?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.