3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Veggie

Photo's en Synchronisatie.

Hallo Allemaal,

Ik zit even met het volgende wat niet wil;

– Ik wil op mijn Iphone de cloud synchronisatie voor foto’s gebruiken.
    – De photo’s uit de cloud (van iphone) moeten in de photo’s app komen op mijn macbook.
    – De foto bestanden in photo’s moeten niet gesynchroniseerd worden in de cloud.

Ik heb nu icloud fotobibliotheek aanstaan op de Iphone, en uitstaan op de macbook. Als ik de icloud fotobibliotheek ook op de macbook aan wil zetten, krijg ik de melding dat mijn abbonement (50GB) geupgrade dient te worden omdat de opslag niet groot genoeg is.

Echter is het helemaal niet nodig om alle foto’s die al in de app staan ook in de cloud te hebben…

Hoe ga ik ervoor zorgen dat de foto’s van de iPhone wel uit de cloud gedownload worden naar photo’s, maar uit photo’s niets wordt ge├╝pload? Kan dit ├╝berhaupt ?

Graag jullie reactie,

Groeten,
    Mark!

Bijdrager
    tarun

Nee. iCloud werkt simpel. Het werkt volledig op een device of niet. Dus aan = aan. Alleen up- of downloaden gaat niet.

Bijdrager
    macconsultants

Wellicht een idee om je huidige┬áFoto’s-bibliotheek buiten de folder Afbeeldingen te plaatsen. Dan krijg je automatisch een nieuwe bibliotheek waarop je wel iCloud aan kan zetten, zodat deze synchroniseert met de Mac. Wil je de andere foto’s bekijken dan is het een kwestie van dubbel klikken op de betreffende bibliotheek.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.