5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Smietje

photo sync icloud

Ik heb een iphone 6+ al een tijdje en tot nu toe ging het syncen met icloud vanzelf, maar omdat ik een 16GB versie heb wil ik wat ruimte maken op mijn telefoon en nu constateer ik dat de foto’s van afgelopen maanden niet in mijn cloud komen en ik krijg ze er ook niet in. Heb de sync al uit en weer aan gezet zonder resultaat. heeft iemand nog enig idee?

Bijdrager
    pruus

Als je namelijk iCloud aan gezet hebt, dan heb je geen filmrol meer. Je hebt dan een icloud waar alle beeld direct in komt te staan of al staat. Dat is wat verwarrend maar het is wel zo.

t.a.v. de resolutie en vrij geheugen op iPhone:
    Foto’s in de iCloud staan altijd opgeslagen in een hogere resolutie. Deze beelden worden in lagere resolutie op jouw telefoon opgeslagen om ruimte te besparen als er weinig ruimte ter beschikking is. Je kunt dit nalezen bij het aanzetten van opslag van iCloud.

Bijdrager
    Smietje

bedankt voor je reactie, maar volgens mij ben ik niet duidelijk geweest.

Het is zo dat de foto’s genomen tot 24 mei nog wel terug te vinden zijn in mijn cloud maar de foto’s daarna staan alleen op mijn toestel en niet mijn cloud terwijl alles als ‘gedeeld’ staat. heb er zelf geen weizigingen in aangebracht.

Bijdrager
    Smietje

het is opgelost (dmc apple service) er was 1 foto die de upload synchronisatie tegen hield, een raadsel hoe het kwam blijft het nog wel.

bedankt voor het meedenken

Bijdrager
    Denief

Het Smietje, ik zit met hetzelfde probleem sinds 15 mei, heb je soms een idee wat ze hebben gedaan om dit te verhelpen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.