8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    hans van gestel

Photo recovery programma

Hallo,

weet iemand een GRATIS programma om verwijderde foto’s terug te halen van de harde schijf.
    Ik heb “Photorec” geprobeerd en hij heeft een aantal foto’s opgedoken maar toen ik ze wilde “recoveren” moest ik eerst 78 euro betalen.Ik wil eerst een gratis programma proberen. Als dat er niet is dan zal ik uiteindelijk wel over moeten gaan om die 78 euro te betalen maar ik weet nu ook nog niet wat de kwaliteit van de uitkomst is.
    Wie heeft een goede tip voor gratis programma

Bijdrager
    Hansi2124

Dit topic hoort niet thuis in subforum One More Thing, dat alleen gaat over de website en podcast van OMT. Daarom verplaatst.

Bijdrager
    stavos

@hans van gestel – ik heb je een prive bericht gestuurd (Na inloggen op dit forum staat je naam in de bovenste grijze balk. Als je daar op klikt, kun je het bericht vinden onder het tabblad “Berichten”).
    Ik heb hier twee serials liggen om een betaald programma een jaar lang gratis te gebruiken (RescuePRO Deluxe van SanDisk). In het bericht staat 1 van die serials (met extra uitleg). Hopelijk kun je je foto’s redden (en weet ik of het de moeite is om die 2e serial te bewaren..). :sarcastic:

Succes!

Moderator
    unSOUND

Gratis zijn ze er zo goed als niet eigenlijk. Maar 78 euro is wel veel, ik heb in het verleden nog wel eens goede resultaten gehad met Photoresque, die kost “maar” 29 dollar.

http://www.datarescue.com/photorescue/v3/

Bijdrager
    Ir.Bob

Wat zeer belangrijk is om te beseffen voor een goede recovery, is dat je vanaf het moment dat je erachter komt dat je data kwijt bent, absoluut geen data meer naar die schijf stuurt. Doe je dat wel, dan is er een grote kans dat er niks terug te halen is.

Weet je zeker dat je voor PhotoRec moest betalen? Volgens mij is dat gratis. Google anders even naar TestDisk.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Als het redden gelukt is en je werkt met 10.5 of hoger, weet ik een gratis programma dat dit in de toekomst kan voorkomen en dat programma heet Time Machine:cool: en staat op je Mac.

Bijdrager
    Ir.Bob

Maar met Time Machine red je niet perongeluk gewiste foto’s van een SD kaartje…

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

De TS zegt dat ze gewist waren van de harde schijf…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.