8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    wverveer

Photo locatie voor macmini/iPad/tc/iPhone

G’avond, ik heb sinds vandaag een iPad…en zou ook graag mijn totale iPhoto collectie willen benaderen.

Deze staat nu nog op de macmini (omdat deze tot op heden) de enige viewer was die hem gebruikte.

Maar als ik nu deze ook wil zien op mijn iPad…..waar zou ik hem dan kunnen zetten?

Op mijn time capsule of kan het gewoon ook op mijn macmini…of moet ik mijn MobileMe gebruiken.

Graag zo…..dat als ik vlgd keer mijn camera aan de macmini koppel…ik gewoon mijn foto’s weer kan downloaden…en dat alles weer in dezelfde iPhoto collectie wordt opgenomen…niet dat ik 2 verschillende collecties krijg….

Grt

Bijdrager
    bennie

Hallo,

Volgens mij moet je gewoon je Ipad aansluiten op de mac en de foto’s synchroniseren. Zo krijg je foto;s zowel op de mac als op de iPad identiek.

Groetjes en veel plezier met de Ipad!
    Ben

Bijdrager
    wverveer

Yep dat begrijp ik…..maar ik zou via mijn iPad graag willen streaken vanaf macmini / time capsule / of MobileMe

Bijdrager
    Pieterr

Ik gebruik daar wel eens FileBrowser voor. Handige app.

Bijdrager
    bennie

ow ok….Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen….:lol:

Enn eeuh…misschien vreemde vraag…wat betekent streaken in dit verband..?:oops:

Bijdrager
    wverveer

sorry streamen bedoel ik…

ps. file browser kan dan wellicht wel streamen vanaf mijn time capsule…maar kan hij ook streamen vanaf een macmini? dat haal ik er eigenlijk niet uit

Bijdrager
    wverveer

Ik kom er net achter dat mijn plex app..ook in iphoto kan kijken….

het is alleen niet zo snel…5 sec wachten per foto…

misschien dat dat nog sneller kan worden….

Bijdrager
    Pieterr
    wverveer op 13 november 2010

file browser kan dan wellicht wel streamen vanaf mijn time capsule…maar kan hij ook streamen vanaf een macmini? dat haal ik er eigenlijk niet uit

Ja, dat kan. Je kunt iedere (remote) computer gebruiken als bron.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.