4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    phartiphukborlz

photo booth user foto (users en groups)

Zonet had ik photo booth geopend en klikte per ongeluk op een foto daaronder in het rijtje foto’s wat men ziet.
    Tot mijn schrik vernam ik dat mijn user foto werd gewijzigd naar de foto waarop ik klikte.
    Dat er niet eens een bevestiging werd gevraagd slaat natuurlijk nergens op, aangezien er in andere gevallen wel een bevestiging gevraagd wordt en het slotje dicht stond.

Hoe krijg ik die andere foto terug, heb even gekeken maar kan hem niet echt vinden. Ben te beroerd om een zware zoektocht te gaan houden in verband met een ”door sluimerende irritatie gevoede explosieve agressie jegens allerhande systemen en/of andere hippe geldkloppende ideologieen”, maar dit terzijde.

..heb ik voor niets een uur staan te poseren voor die ene foto die verplicht is tijdens de installtie?

nou, ik dank U als U mij wederom verder kan helpen.

Bijdrager
    Hansi2124

Je hebt dan zeer waarschijnlijk toch op Foto gebruiker geklikt, denk ik…..

Als je die foto nergens meer hebt, is opnieuw poseren is dan nog de enige mogelijkheid.

Bijdrager
    SunKeeper

Als dat zo\’n speciale foto is, moet die toch wel te vinden zijn lijkt me.

Wat nou als je schijf crasht? Dan moet je sowieso opnieuw poseren. Backup?

Moderator
    Strifer

Als je ‘m niet meer ergens hebt of een of andere back-up hebt wordt het een moeilijk verhaal. Ik zou gewoon opnieuw poseren en klikken. Zo gedaan. Overigens is het tijdens installatie niet verplicht hoor.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.