8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

Phonemanager update (voor fans van 6210, 6310 en 6310i)

Bijdrager
    PoBoG4
    ”mike”

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13714
    voor de 6210, 6310 en 6310i

Is inderdaad geweldig … ware het niet dat je je firmware moet laten updaten naar 5.50 … ook belachelijk dat je dat niet ff zelf kan doen … nja …
    Thanks in ieder geval …

Bijdrager
    Walkingfingers

Dat hij alleen onder 5.5 werkt is toch al heel lang. Je kunt dit (gratis) bij een Nokia service punt laten doen. Ik heb het ooit bij Phonehouse laten regelen, heb er een kwartiertje op moeten wachten.

Bijdrager
    Deskman

Werkt uit de kunst hoor!
    Ik had al eens een eerdere versie geprobeerd maar kreeg toen de boel maar slecht aan de praat. Nu in een keer. Wel weer bijna 30 dollar lichter nu…

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Deskman”

Werkt uit de kunst hoor!
    Ik had al eens een eerdere versie geprobeerd maar kreeg toen de boel maar slecht aan de praat. Nu in een keer. Wel weer bijna 30 dollar lichter nu…

Je schrijft ‘weer lichter’. Voor de update hoef je niet te betalen hoor. Gewoon de oude versie vervangen door de nieuwe.

Bijdrager
    Deskman

Nee, andere weer. bedoeld als in ‘weer een programma gekocht’. De oude versie had ik vanwege gebrekkige werking nog niet aangeschaft. 8)

Nog erger: ik hen net bericht gekregen dat ik over een dag of tie mijn SE T630 krijg… En die doet het wel met iSync en addressbook. Nuhja, de 6310i blijft wel in de familie.

Bijdrager
    maca

Hoe registreer je deze software…..moet je dan verbinding hebben?

groet
    Maca

Bijdrager
    Deskman

Ja, het werkt via esellerate waarbij je betaling gelijk zorgt voor het ontsluiten van je software. Registreren doe je via een esellerate online betaalmodule die in het programma zit ingebouwd

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.