12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Philips usb stick werkt opeens niet meer?

Ik heb in 2016 een USB aangeschaft van Philips. De snow edition van 32 GB. Ik heb hem nou al heel lang met plezier in gebruik maar sinds een paar dagen doet hij heel raar. Hij blijft maar knipperen als hij in de usb poort zit en wordt niet gezien op de Mac of PC. Als ik hem soms erin en eruit haal, laadt hij wel goed en kan ik hem gebruiken. Echter is hij dan na een minuut 5 ineens weer uit de Mac. Zonder reden.

Weet iemand hier raad mee?

Bijdrager
    GoeieDag
    annawilmink op 25 mei 2017

USB aangeschaft van Philips

Titel: “Philips usb werkt niet”

Misschien handig als je even duidelijk maakt wat je bedoelt met “Philips usb”?!

Inactief
    Anoniem

Een usb van Philips

Bijdrager
    Beech

Deze dus. Een stick…

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    janbertwedman

Misschien even wissen met schijfhulp?

Bijdrager
    Balsjer

De beoordelingen over de Snowstick te zien op de website Philips USB Flash Drive ([32 GB, Snow-editie 3.0) zijn niet echt positief. Sommige oplossingen waarmee Philips komt verdient geen schoonheidsprijs. Helaas ben jij daar niet mee geholpen. Zodra je de USB stick plaatst en je kunt binnen Finder of, de Verkenner op een Windows pc de bestanden zien, gelijk zoveel mogelijk naar je interne schijf kopieƫren tot je alles hebt veilig gesteld. Vervolgens kun je proberen de stick te wissen/formatteren.

Bijdrager
    GoeieDag
    GoeieDag op 25 mei 2017

Misschien handig als je even duidelijk maakt wat je bedoelt met “Philips usb”?!

annawilmink op 25 mei 2017

Een usb van Philips

Tjezus, echt?
    USB is een (seriƫle) poort, dus jij hebt een poort van Philips?

Bijdrager
    Chorro

En als je bij Programma’s > Hulpprogramma’s > Terminal opent, je typt daar ‘diskutil list’ in gevolgd door een enter, komt de USB stick dan wel in de lijst voor?

Bijdrager
    nnsa

USB-stick hardware defect ? (door veelvuldige gebruik [en misschien transport]).

Bijdrager
    Multimediaknaller

“Op internet vindt u verschillende websites waar computer experts tekst en uitleg geven over de plotselinge overschrijfbeveiliging, of zoekt u een PC-expert in de buurt. ”
    :roll:

Moderator
    Night

Gewoon dat ding eens opnieuw formatteren als ExFAT. Weigert die dan alsnog af en toe dienst, dan pleur je dat ding in de vuilnisbak en koop je een nieuwe.

https://nl.hardware.info/reviews/4343/2/32-3264gb-usb-30-geheugensticks-test-welke-zijn-echt-snel-usb-30
    (kijk vooral eens op pagina 2 bij het vergelijk van jouw Philips en de Sandisk Cruzer) ;-)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.