6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    PoloSwelsen

Philips Hue Siri Woning app

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een 10-tal Philips Hue lampen, inmiddels heb onder andere in de woonkamer 4 plafond spots en een staande lamp. Ik kan met behulp van siri alle lampen in een keer uitschakelen door te zeggen: ‘Schakel de lampen in de woonkamer uit’. Maar nu wil ik met behulp van Siri alleen de plafondspots bedienen, en dat lukt dus niet. Ik heb al geprobeerd om de plafond spots toe te wijzen aan een aparte (eigen opgegeven) kamer: ‘plafond’ maar zodra ik dan tegen Siri zeg: zet de lampen in plafond uit, dan begin Siri met ‘sorry ik ben niet helemaal bekend met plafond’ of iets in die trend. Als ik de spots toewijs aan een bestaande kamer, bijvoorbeeld, slaapkamer, dan werkt het weer wel. Het lijkt dus alsof Siri niet kan werken met bepaalde kamers, heeft iemand hier een oplossing voor, of doe ik iets fout?

Bijdrager
    bcgraaf

Kan je niet een scène aan maken met daarin je plafond lampen. Als je dan via Siri die scène activeert gaan ze aan of uit, waarschijnlijk moet je dan 2 scenes maken 1 voor aan en 1 voor uit

Bijdrager
    PoloSwelsen

dat is een goed idee! is het limiet van 12 lampen nog altijd trouwens?

Bijdrager
    bcgraaf

dat durf ik niet te zeggen, ik heb er op het moment nog maar 2 van een ander merk

Bijdrager
    PoloSwelsen

Die Scenes maken gaat helaas niet in de nieuwe app. Ik lees overal dat de nieuwe app nogal wat punten mist, waaronder het aanmaken van scenes helaas. Bedankt voor je antwoord bcgraaf

Bijdrager
    bcgraaf

Kan je helemaal geen scenes maken? Ik kan gewoon scenes maken in de woning app van iOS 10

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.