3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Jdtc

Philips Hue op basis van locatie in de woning app

Hallo allemaal,

Sinds iOS 10 uit is, is het mogelijk om via de woning app je slimme appartaten te bedienen. Erg handig, maar het stukje automatisering werkt bij mij niet.

iOS 10 staat zowel op mijn iPad als op mijn iPhone. Alleen wanneer ik een automatisering op mijn iPhone op basis van mijn locatie wil instellen, krijg ik de melding dat ik deze niet kan toevoegen en dat ik het opnieuw moet proberen. Op mijn iPad voegt hij hem wel toe, maar als ik met mijn iPhone de dur uitloop en vervolgens weer terugkom, staan de lampen nog steeds aan. Ook wanneer ik een scene aanmaak dat bij thuiskomst een bepaalde lamp aan moet, doet hij het niet.

De woning app heeft bij mij toegang tot de locatie wanneer de app geopend is (kan niet kiezen voor ‘zelfs wanneer de app geopend is’. Ik kan het ook niet uittesten op mijn iPad of hij het daar wel op doet, want mijn Apple TV 4e generatie kan ik niet als hub selecteren. Op alle apparaten staat iCloud aan.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    Zaphod_B

Bijdrager
    tuuur

Bij mij ziet de Woning app nog nieteens de hue lampen, hij vindt geen accessoires dus ik hou het voorlopig maar op de Hue (1) app.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.