7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    optizien

Philips Hue met Ikea smartlampen…

Zijn er al handige jongens die al gestoeid hebben met het
    configureren van Ikea smartlampen in het Philips Hue netwerk?
    Kortom; ik wil mijn Ikea lampjes draaien op Philips Hue…?

Bijdrager
    koen

Of handige meisjes(y)

Bijdrager
    Shmoo

? echt wel met steeksleutel 13 ?‍♀️

Bijdrager
    Joid

Onzin Shmoo, iedereen weet dat Ikea alleen met inbussleutels werkt.

Bijdrager
    Shmoo

Een meisje dat een IKEA-kastje in elkaar kan zetten noem ik niet handig, dat heet bij mij zelfstandig.

Ik wil eentje die zelf de verwarmingsketel durft bij te vullen.

Bijdrager
    pinkie

Ik heb twee IKEA lampen in mijn Hue systeem geïntegreerd. Is vrij simpel. De IKEA lamp resetten door 6 maal uit en aan te doen (vanaf aan) en daarna ziet de Hue bridge ‘m. Wel even kijken of je IKEA lampen de juiste firmware versie hebben.

Bijdrager
    Rethep

Btw.
    Ik heb tot nu toe 1 (Aldi) hue lamp. Die werkt (gelukkig) zonder hubs (extra kosten) maar met Bluetooth. In de software zijn wat minder mogelijkheden qua lamp-programma’s, en ook kwa koppeling met andere apparaten. Dat komt misschien later nog eens.

De kwaliteit van het licht ? Heel aardig! Ik zou het warmer van kleur willen kunnen maken (ideaal is 1700K = kaarslicht, maar dat kunnen Philips en Ikea ook niet volgens mij)), en ‘diep rood’ is er niet. Maar de lage kosten zijn wel heel verleidelijk, en installeren gaat heel gemakkelijk, ook voor een meisje denk ik.;-)

Wat zijn jullie ervaringen met ‘diep rood’ en lage kleurtemperatuur (warme, amber kleur) ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.