6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Pasav

Philips DL Burner : DVDR1628 Mac Compatibel ?

Hallo,

Is deze burner mac compatibel .. ? En heeft misschien iemand ervaring met deze burner .. ?

Alvast bedankt,
    Patrick

Bijdrager
    Nikita

Gewoon op USB 2.0? Dan wel. Misschien niet direct vanuit de Finder, maar wel vanuit Toast. Voor als ‘ie in de Finder niet herkend wordt, moet je PatchBurn installeren.

Bijdrager
    jumper

En iDVD? Doet die het dan ook met een USB 2.0 burner of heb je hiervoor een Firewire versie nodig?

Bijdrager
    computer space

kijk eens op http://www.patchburn.de of er iets staat over deze brander. Normaal krijg je met deze software alle branders werkend in systeem, toast en alle iApps.

Q: What drives does PatchBurn support?
    A: Theoretically any! There are some drives, PatchBurn can generate a correct profile for, but they won’t work correctly. Some of those drive I currently know of are made by Samsung.

Inactief
    Anoniem

Ik heb een ED16DVDS van Philips en die doet het in de Finder, in iDVD en in Toast zonder patchburn, wel had ik bij de koop met de winkel afgesproken dat ik hem terug mocht bregen als het niet zou werken.

Bijdrager
    Pasav

Bedankt, ik ga toch voor de pioneer … Die gebruikt Apple tenslotte zelf ook ..:) niks patchen ..:P

In iedergeval bedankt voor de reacties …

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.