7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Hajinick

Peter Gabriel

Heb gisteren de DVD Growing Up Live van Peter Gabriel gekocht.

Ik weet dat Peter een echte Apple fan is.

Volgens de DVD moet er ook een interactieve “growing up” version inzitten (noodle) to be played on MAC OSX…..

Als ik hem echter in mijn Powerbook stopt start de DVD en is alleen maar het concert en de extra’s te bewonderen (Die ik overigens ook met mijn gewone DVD speler op mijn TV kan zien).

Ook de files nagekeken niet te vinden … Wie heeft dezelfde DVD en weet wat ik moet doen ?

Tks !

Bijdrager
    Ruben

Het enige wat ik weet is dat z.g. mixed-mode CD’s als het ware twee keer mounten op je desktop. Dus je hebt dan de DVD met de video-files die je met DVD Player kunt bekijken, maar daarnaast zal dezelfde DVD nog een tweede keer op je desktop verschijnen met eventuele data bestanden op een apart ROM gedeelt. Misschien is dit bij deze DVD ook het geval.

Bijdrager
    tennapel

Je moet de DVD-speler afsluiten en dan zie je in de finder dat de DVD er staat. Je kan dan bij de Noodleplayer komen.

Bijdrager
    Jor1

Je moet iets downloaden van de site, en dan kun je een clipje zien.
    Ik heb het zelf nooit geprobeerd.

Concert is Top! (ben er zelf geweest!)

Bijdrager
    Hajinick

Normaal krijg je inderdaad twee keer een icoon van de CD of DVD … zo ook met Cd’s waar nog een filmpje op staat.

dank voor jullie reacties … Ik zal ze eens gaan proberen.

Ik ben overigens ook naar het concert in Ahoy geweest .. was helemaal top .. ook de CD die je van dat concert kon kopen (besteld in de US) .:)

Bijdrager
    tennapel

Ik vind de DVD erg tegenvallen. Het artwork is weer helemaal perfect, maar het concert is zo ontzettend ongeinspireerd. Ahoy was veel beter.

De Noodleplayer is erg leuk om mee te stoeien, maar ik heb een eerdere versie ook al eens gehad, jaren geleden, en daar beloofden ze hetzelfde: tracknummers kunnen uitwisselen met andere gebruikers etc. Het is er nooit van gekomen.

Bijdrager
    Hajinick

Nog steeds niet gelukt .. ook als ik de dvd speler afsluit is er maar een DVD-icoon te zien .. die heeft twee files in zich. een audio file (die leeg is ) en een video TS file ..

van de Noodle niets te vinden :oops: :oops:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.