3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    MevalonicAcid

Personen iPhone vs. Personen iMac :(

Hi,
    een vraagje aangaande personen herkenning op iPhone en iMac…

Wat ik merkte: Personen herkend en benoemd op de iPhone worden niet gedeeld met andere toestellen (incl. mijn iMac & ieder toestel heeft een eigen personen ‘mapje’). Andersom wel: de iMac Personen worden correct gedeeld met de telefoon.

Online kan je gelijkaardige commentaren/Foto’s-reviews,… vinden zoals:
    Personen worden niet gesynchroniseerd
    Vreemd genoeg worden de personen en gezichten op dit moment niet gesynchroniseerd met al je apparaten. Op ieder apparaat moet je de personen handmatig instellen. Dit komt omdat alle connecties en gegevens versleuteld worden verwerkt en opgeslagen worden op het toestel zelf. De methode wordt ‘deep learning’ genoemd, Foto’s weet exact wat en wie er op de foto staat. Dit wordt bijvoorbeeld ook gebruikt om te zoeken in foto’s (meer info). Maak je geen gebruik van iCloud-fotobibliotheek en synchroniseer je de foto’s via je Mac, dan worden de personen wel gesynchroniseerd.

Ik maak dus sinds enkele dagen wel gebruik van iCloud-fotobibliotheek…:(… iemand ervaring met een omweggetje om dit wel goed te krijgen, of werkt dit uberhaupt niet (zonder terug te gaan naar geen iCloud-fotobibliotheek situatie) ?

thanks

MVa

Bijdrager
    ro_me

Heb hier ook naar gezocht, helaas niets gevonden! Er is denk ik geen trucje om dit voorelkaar te krijgen!

Bijdrager
    nicj56

Helaas niet mogelijk. Aangezien ik verwacht dat ze dit wel gaan doen in de nabije toekomst.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.