-
Oh nu staat het er wel, kon het niet vinden.
Als ik er op druk komt er een melding dat ik contact moet opnemen van vf nl (Vodafone NL).
Las op iPhoneclub dat T-mobile deze functie niet ondersteunt en het lijkt er op dat Vodafone dat dus ook niet doet (voorlopig)…
iCreatedTech op 09 maart 2011Hmm, jammer.
Misschien dat er een Cydia tweak komt die het activeert, net als met tetheren.
Als het goed is werkte het met tether me in de gm. Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd, omdat er voorlopig alleen maar een tethered jailbreak was. Maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat tether me, of een andere applicatie (ben de naam even kwijt) uit de cydia store het kan activeren.
jeroentje op 09 maart 2011ik vraag me überhaupt af of er in NL providers hotspot ondersteunen
Ja hoor, werkt prima met Vodafone:
Zie: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/vodafone_blox/blox_telefoon_als_modem/
Moriarty 1 uur geleden #
Ik had hem erbij staan (Vodafone)
ik heb hem ingeschakeld en toen – POOF verdwenen…
Nu kan ik hem nergens meer vinden.
(Ik heb overigens de updates van mijn provider niet geïnstalleerd)Ik heb dus precies hetzelfde! Ineens staat die carrier update ook op mijn telefoon, terwijl die uit Engeland komt en helemaal niet bij vodafone. grrrrr :angry:
Zie: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/vodafone_blox/blox_telefoon_als_modem/
hoop dat T-mobile ook met zo iets komt, ik zou er voor betalen.
met veel groeten,
Venco.fokke.dekker op 09 maart 2011…ik heb van verschillende mensen gehoord dat tether me, of een andere applicatie (ben de naam even kwijt) uit de cydia store het kan activeren.
Ik gebruik al een paar systeemversies het gratis PdaNet (jailbreak).
Daar had en heb je geen 4.3 voor nodig.Op marktplaats een Web ’n Walk dongel voor 10 euro gekocht daar een duosim in gedaan van mijn iPhone abo.. werkt perfect met mijn MacBook Pro (deze kun je trouwens via de MBP weer via wifi delen)
En dat was de oplossing die de winkel medewerker van T-Mobile mij heeft aangedragen.
Het is mij gelukt om mijn Personal Hotspot te activeren op mijn iPhone 4 op T-Mobile met fw 4.3.1.
Eerst moet je iPhone gejailbreaked zijn en via Cydia moet je TetherMe kopen voor $4,99 (Ook MyWi 4.0 zou moeten werken maar deze kost $19,95)
Je kan deze programma ook Cracked via andere kanalen krijgen, maar loopt dan risico’s dat het je toestel vast laat lopen en je moet deze opnieuw herstellen met verlies van data etc….is de ellende niet waard om alleen €3,50 te besparen.
Nu heb ik geen iPad met 3G meer nodig ..;-)
Kan nu gewoon met een iPad Wifi overal via mijn iPhone het internet op ! …geweldig !Beste alle.
Ik ben nieuw hier en terecht gekomen doordat ik begon te googlen over personal hotspot.
Ik gebruik de iPhone 4 niet gejailbreaked, en dat wilde ik zo houden ook.
Het verbaas mij dan ook dat een Vodafone met htc dit wel werkt en T-Mobile hier een andere policy dreigt erop na te houden. De hoeveelheid data zal niet meer worden dan ze nu per ABO toestaan. Extra geld voor zo’n dienst, het blokkeren van iPhone features zal het jailbreaken enkel aanmoedigen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.