24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    iCreatedTech

Personal Hotspot met T-Mobile

Hallo OMT’ers,

Heeft er iemand al iOS 4.3 op zijn iPhone 4 geïnstalleerd?
    Kan iemand mij vertellen of personal hotspot werkt met een T-Mobile abonnement?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    jeroentje

ik zit me suf te zoeken waar het zit

Bijdrager
    Bovenkam

Is volgens mij te vergelijken met tethering. De optie Persoonlijke Hotspot is alleen zichtbaar als je provider dit ondersteunt. T-mobile ondersteunt dit niet.

Bijdrager
    jeroentje

ik vraag me überhaupt af of er in NL providers hotspot ondersteunen

Bijdrager
    Moriarty

Ik had hem erbij staan (Vodafone)

ik heb hem ingeschakeld en toen – POOF verdwenen…

Nu kan ik hem nergens meer vinden.

(Ik heb overigens de updates van mijn provider niet geïnstalleerd)

Bijdrager
    bram91

Ik heb Vodafone en een iPhone 4 met iOS 4.3, maar ik zie ook nergens iets staan van Personal hotspot in de instellingen…

Bijdrager
    bram91

Oh nu staat het er wel, kon het niet vinden.

Als ik er op druk komt er een melding dat ik contact moet opnemen van vf nl (Vodafone NL).

Las op iPhoneclub dat T-mobile deze functie niet ondersteunt en het lijkt er op dat Vodafone dat dus ook niet doet (voorlopig)…

Bijdrager
    KarelWillem

T-Mobile: nee.

Dat is her en der al vaak vermeld, door mensen die met de GM werkten.

Bijdrager
    Moriarty

Voor de mensen die het zich afvragen, hij staat onder de algemene instellingen.

Bijdrager
    jeroentje

ik heb even zitten zoeken op een youtube filmpje personal hotspot zou

instellingen > algemeen > netwerk

moeten staan onder dataroaming

met T-Mobile geen personal hotspot

Bijdrager
    iCreatedTech

Hmm, jammer.
    Misschien dat er een Cydia tweak komt die het activeert, net als met tetheren.

Bijdrager
    fokke.dekker
    iCreatedTech op 09 maart 2011

Hmm, jammer.

Misschien dat er een Cydia tweak komt die het activeert, net als met tetheren.

Als het goed is werkte het met tether me in de gm. Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd, omdat er voorlopig alleen maar een tethered jailbreak was. Maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat tether me, of een andere applicatie (ben de naam even kwijt) uit de cydia store het kan activeren.

Bijdrager
    MichMich
    jeroentje op 09 maart 2011

ik vraag me überhaupt af of er in NL providers hotspot ondersteunen

Ja hoor, werkt prima met Vodafone:

Zie: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/vodafone_blox/blox_telefoon_als_modem/

Bijdrager
    fokke.dekker

Toch maar wachten op de untethered jailbreak. Benm.at werkt helaas ook niet.

Bijdrager
    Dwee8le

Moriarty 1 uur geleden #
    Ik had hem erbij staan (Vodafone)
    ik heb hem ingeschakeld en toen – POOF verdwenen…
    Nu kan ik hem nergens meer vinden.
    (Ik heb overigens de updates van mijn provider niet geïnstalleerd)

Ik heb dus precies hetzelfde! Ineens staat die carrier update ook op mijn telefoon, terwijl die uit Engeland komt en helemaal niet bij vodafone. grrrrr :angry:

Bijdrager
    venco58

Zie: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/vodafone_blox/blox_telefoon_als_modem/

hoop dat T-mobile ook met zo iets komt, ik zou er voor betalen.

met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    Koetjesreep

Je betaalt dan voor wat je al krijgt….. 2x betalen voor hetzelfde is 1x te veel.

De provider update zit ingebakken in 4.3!

Bijdrager
    KarelWillem
    fokke.dekker op 09 maart 2011

…ik heb van verschillende mensen gehoord dat tether me, of een andere applicatie (ben de naam even kwijt) uit de cydia store het kan activeren.

Ik gebruik al een paar systeemversies het gratis PdaNet (jailbreak).
    Daar had en heb je geen 4.3 voor nodig.

Bijdrager
    abel

Iphone 3G -Telfort
    Modem uit en via Hotspot weer online,werkt prima.

Bijdrager
    eiskoud

Op marktplaats een Web ’n Walk dongel voor 10 euro gekocht daar een duosim in gedaan van mijn iPhone abo.. werkt perfect met mijn MacBook Pro (deze kun je trouwens via de MBP weer via wifi delen)

En dat was de oplossing die de winkel medewerker van T-Mobile mij heeft aangedragen.:eek:

Bijdrager
    mbrant

Bij mij staat er bij Configureer persoonlijke hotspot:
    Om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren neemt u contact op met vf.nl

In ieder geval heb ik geen abo voor het gebruik als modem. Kost 15 eur per maand

Bijdrager
    iPhone Guy

Het is mij gelukt om mijn Personal Hotspot te activeren op mijn iPhone 4 op T-Mobile met fw 4.3.1.
    Eerst moet je iPhone gejailbreaked zijn en via Cydia moet je TetherMe kopen voor $4,99 (Ook MyWi 4.0 zou moeten werken maar deze kost $19,95)
    Je kan deze programma ook Cracked via andere kanalen krijgen, maar loopt dan risico’s dat het je toestel vast laat lopen en je moet deze opnieuw herstellen met verlies van data etc….is de ellende niet waard om alleen €3,50 te besparen.
    Nu heb ik geen iPad met 3G meer nodig ..;-)
    Kan nu gewoon met een iPad Wifi overal via mijn iPhone het internet op ! …geweldig !

Bijdrager
    Osklivy

Beste alle.
    Ik ben nieuw hier en terecht gekomen doordat ik begon te googlen over personal hotspot.
    Ik gebruik de iPhone 4 niet gejailbreaked, en dat wilde ik zo houden ook.
    Het verbaas mij dan ook dat een Vodafone met htc dit wel werkt en T-Mobile hier een andere policy dreigt erop na te houden. De hoeveelheid data zal niet meer worden dan ze nu per ABO toestaan. Extra geld voor zo’n dienst, het blokkeren van iPhone features zal het jailbreaken enkel aanmoedigen.

Bijdrager
    youp.c

vodafone kan ook niet met de iphone tetheren, tenzij je een telefoon als modem blox neemt (wat enkel bij iPhone abonnementen of (niet-simonly) Bel+SMS+Web mogelijk is). Indien je niet wilt bijbetalen en niet wilt jailbreaken moet je mss eens naar iProxy kijken: linkje1 linkje2

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.