8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ruben

Perongeluk geabboneerd op iets

Hallo OMT’ers

Mijn neefje zat gisteren met de afstandsbediening van de Apple TV te kloten terwijl de TV niet aan stond. Is het mogelijk dat hij zich heeft geabboneerd op iets dat geld kost? Ik heb net namelijk volgens iTunes ergens op geabboneerd van 20 euro en dat zal ik echt nooit gedaan hebben. Waar zeg je ook alweer dat je een aankoop per ongeluk hebt gedaan? Ik heb het automatisch verlengen al uitgeschakeld.

Bijdrager
    MBPuser

Volgens mij moet je eerst altijd je wachtwoord invoeren bij een aankoop, al heb ik geen idee hoe dat via Atv werkt..

Bijdrager
    ruben

maar waar vraag ik mijn geld dan terug want als ik een probleem wil melden ga ik naar een stomme support pagina en daar zit ik vast

Bijdrager
    MBPuser

Wat en wanneer is er afgeschreven dan?

Bijdrager
    ruben

om 19-05-12 10:28

Bijdrager
    Shmoo

Raar dat je wel MLB.com kunt abonneren vanuit NL en niet op NHL en NBA.

Ik wil echt graag een abonnement op dat NHL GameCenter Live. Dat is de enige reden waarom ik nog geen Apple TV heb.:(

Bijdrager
    Yaris

Check this: http://mlb.mlb.com/mlb/help/faq_billing_info.jsp#q7

“MLB.com will honor a refund request made within 5 days of your first subscription purchase date within an MLB season. There is a limit of one refund per person on a given subscription purchase (e.g. MLB.TV) within any given MLB season. Email at [email protected] .”

Bijdrager
    ruben

het is al gelukt via iTunes support

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.