3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Moderator
    Lucas Raggers

Permissions / PHP vraag

Ik heb sinds vandaag een eigen domeinnaam. En daarbij ook het onderstaande pakket. Ik heb twee vragen:
    1) Waarom heb ik geen toegang tot de folder downloads (www.raggers.net/downloads) terwijl de permissions goed staan volgens mij: 745.
    2) Ik wil wat klooien met de mogelijkheden van onderstaand pakket. Ik wil bijvoorbeeld een forumpje, of een fotoarchiefje. Hoe werkt dat (PHP?)? Wie kan me goede links geven, of tips, of software, of voorbeelden die kan kopieren? Ik ben echt een leek.

50 POP AdressenOnbeperkt alias adressen
    50mb Webspace
    1000mb Dataverkeer
    CGI Support
    Perl scripting
    PHP scripting
    Server Side Includes (SSI)
    1 MySQL Database
    IMAP4, POP3, APOP
    FTP access
    Front Page 2002 Server Extensions
    Webmail
    Persoonlijke Statistieken
    HTTPD Logs
    Java Runtime Environment
    SSL 128-Bit (optioneel)
    Autoresponding & Forwarding
    Webbased Control Panel
    Flash & Shockwave Support
    Python 2.1
    Htacces

Moderator
    Adriaan Mol

Het kan zijn dat de volgens geein index listning aan hebben staan, dus moet je eerst even index.html in de folder stoppen. Dit is overigens aan te passen met behulp van .htaccess.

Moderator
    Lucas Raggers

Heb net (1:12 AM) met Digitalus gemaild met een paar problemen. Werden perfect en binnen 10 minuten opgelost. Over het bovenstaande probleem kreeg ik als antwoord: “dat is niet mogelijk, apache view staat uit bij ons.”. Geen idee wat het allemaal inhoudt, maar het zal wel.

Over Digitalus niets dan lof (tot zover). Nachtelijke email hulp en m’n aantal popaccounts werd zonder tegensputteren van 10 naar 50 verhoogd.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.