20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Blieper

[Opgelost] Performa 6400/200 voor de heb?

Goedeavond,

Ik heb nog een Performa 2400/200 staan. Ik breng hem volgende week naar het verzamelpunt. Zijn er nog verzamelaars die hem willen hebben, of iemand die onderdelen nodig heeft? Anders breng ik hem weg. Hij doet het trouwens ook niet meer. De harde schijf deed het nog wel, maar die heb ik al leeggeplunderd. Hahaha. Heb er ook nog een AppleVision 1710 Display bij…

Veel Mac plezier, groetjes, Blieper

[Het Apple museum heeft hem overgenomen. Mooi plekje ;-)]

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Tadaa.

Het is overigens handig om erbij te zetten waar je woont, en of de Mac eventueel opgestuurd kan worden.

Bijdrager
    Blieper

Hahaha, ja zo kan het ook:-D

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Zoek anders even contact met OMT’er Sylvester. Hij kan wel wat met je beeldscherm denk ik.

Bijdrager
    Pasav

Performa 2400/200 ? Kan nergens dit model vinden. Alleen een powerbook 2400. Hoe ziet die er uit ?
    We hebben inmiddels een leuke collectie op kantoor waar die dan wel tussen kan komen te staan ..;)

Bijdrager
    Blieper

Ik zal morgen even een foto uploaden, was m’n eerste Maccie thuis haha

Bijdrager
    SvS

Ik had wel powermac 4400/200, plus applevision 1710. Goede combi!

Bijdrager
    Sylvester

Fijn dat men hier aan mij denkt.
    Ik heb hier een kapotte (nog te herstellen!?) PowerMac 7300 staan met OS 10 erop, en nog een werkende (?) Quadra 950 met PowerPC card.
    Het zou leuk zijn om die dingen nog eens werkende te zien.

Bijdrager
    Brombeer
    Bijdrager
    Nikita

Is het geen 6400? Die kwam met een 200 MHz PPC603e chip.

Bijdrager
    Blieper

@Nikita helemaal gelijk, hahaha. Heb de titel bijgewerkt, bedankt!

Zal zo ff wat foto’s erbij zetten…

Bijdrager
    Blieper

Hierbij de foto’s

Zit nog in de doos, ;-)

Bijdrager
    Nikita

En dan nu de grote vraag: waar zou het moeten worden opgehaald?8-)

Bijdrager
    Blieper

Als iemand interesse heeft hoor ik het wel…

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Negeer je nou express die vraag? Dit is al de tweede keer dat iemand dat vraagt. Zolang je er geen antwoord op geeft denk ik dat je weinig interesse zal opwekken.

Overigens zou ik nog even contact opnemen met Sylvester uit dit topic. Daarnaast lijkt Pasav interesse te hebben.

Bijdrager
    Pasav

Helaas, deze items heb ik al in mijn collectie. Dus dan gaat het over. Succes ..!

Bijdrager
    Blieper

@ Waffel Heb ik gister allang contact mee gehad, dus ik snap niet waarom je er nu weer over begint. En ik zet nooit zomaar overal mijn adresgegevens neer. Als jij dat wilt mag dat gerust. Én jij bent niet degene die hier bepaald hoe of wat…

Bijdrager
    Nikita

Een plaats is al genoeg, hoeft geen straatnaam bij natuurlijk.
    Laat ik het anders stellen; is het in de buurt van Rotterdam?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

@Blieper

Zoals Nikita al zegt is alleen een plaatsnaam al genoeg. Als je dit nou in het “gratis weg te geven” topic had gekeken (waar dit overigens al lang had moeten staan, ik snap eigenlijk niet waarom dit topic nog niet op slot zit) had je dat kunnen weten. Mensen zeggen daar altijd “in de omgeving van…” of “op te halen in…”. Mijn volledige adres zou ik ook niet zomaar ergens op internet parkeren nee. Maar om nou min of meer zo’n vraag te negeren kan eigenlijk niet vind ik. Had dan gezegd dat je dat liever niet deelt.

Overigens had je best wat communicatiever mogen zijn betreft het contact met Sylvester. Ik kan toch ook niet zien of jij hem een privé bericht hebt gestuurd? Hij vroeg al een poosje geleden om zo’n scherm en het zou zonde zijn als hij geen kans kan maken op jouw scherm.

Kom op zeg.

Bijdrager
    SvS

Oh ja die 1710, mooi scherm, echt goede beeldweergave!
    Daarnaast ook met monitoren van andere merken gewerkt, maar deze was t echt voor mij in die pre-flatscreen periode.
    Hoop dat je iemand hiermee blij kan maken.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.