-
Q:
Per ongeluk Quicktime verwijderd
Hoi,
ik heb een paar maanden geleden iets doms gedaan. Ik had niet de bevoegdheid om aan te vinken dat ik de ondertiteling wilde ‘displayen’ in Quicktime. Na een poosje klooien heb ik heel quicktime verwijderd, want ik dacht dat download ik wel weer. Niet dus, het blijkt onderdeel van OSX.
Ik heb mijn computer destijds gewoon met OSX Snow Leopard gekocht (stond er al op) en vervolgens heb ik in de App store een update gekocht naar Lion. Hoe kan ik nou Quicktime er weer op krijgen? Of zou ik ergens toch installatiecd’s van Snow Leopard bij de macbook gekregen moeten hebben en moet ik het via die weg doen? Kan je dan aanvinken dat hij alleen Quicktime installeert, en niet een hele nieuwe installatie?
Bij voorbaat dank,
LennyNiet te moeilijk doen en hier klikken.
Time Machine, wat stom dat ik daar niet aan gedacht had. Nu is het te laat..
Het lukt niet met de installatie cd. Als ik ‘optionele software’ kies, zit Quicktime X daar niet tussen. Wel Quicktime 7, die je dan kunt kiezen als je bijv. nog oudere bestandstypen hebt. Als ik de OSX zelf wil installeren, zegt hij dat het niet kan omdat ik nu al Lion heb ipv Snow Leopard.
Maar dan houd ik het wel gewoon bij Quick Time 7.
Wel vreemd dat het niet kan. Ik schaf alles legaal aan, verlies een programma en kan daar niet opnieuw aankomen..?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.