11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Imade

per ongeluk iPhone 7 laten zien???

Ik ben iemand die vaak Vlogs kijkt op YouTube en via iJustine kwam ik erachter dat ik en misschien velen met mij 1 ding over het hoofd zagen en dan bedoel ik het Liam stukje.
    Daar werd een iPhone uit elkaar gehaald door die robot maar als je goed oplet zie je 1 klein detail verschil tussen de iPhone 6(S) en de iPhone die door Liam gemold werd.

iPhone 6 heeft een uitstekende camera, evenals de iPhone 6S en de plus varianten.
    Maar bij Liam steekt die camera NIET uit.

Hij steekt dus niet uit… is dit per ongeluk gebeurd en heeft Apple de iPhone 7 hierbij gebruikt?

Bijdrager
    Shmoo

Nee dat is gewoon een Photoshop element om het allemaal iets netter/strakker te laten lijken.

Anoniem

Volgens mij laten ze gewoon alleen een back cover zien….

Bijdrager
    Shmoo

Dat kan ook nog ja, dat Liam zich al uitgeleefd had op dat moment. Liam is echt wel mijn nieuwe Apple-held geworden, ik hoop dat hij snel een broertje of zusje krijgt die hetzelfde kan doen maar dan met Apple software.

Bijdrager
    App69

Denk ook dat het enkel een back cover is. Kijk eens goed naar daar waar de flash light zou moeten zitten.

Bijdrager
    Twitfix

Als het alleen een back cover zou zijn dan zou het apple logo er niet inzitten, gezien deze van een ander materiaal is gemaakt en dus ook zou moeten worden gescheiden. Ook zit de flash er gewoon in als je goed kijkt. Voor de rest zie je dat de camera glimt en dat er dus wel iets zit en het dus niet alleen een back cover is.

Bijdrager
    App69

Het gat waar de flash light zou moeten zitten heeft dezelfde kleur als de achtergrond.
    Daar waar de camera moet zitten zie ik hetzelfde kleur maar donkerder. Wat allicht schaduw is.
    Wat het  logo betreft, die wordt als eerst geplaatst en gaat er dus als laatst uit. Beetje logisch nadenken.

Bijdrager
    Shmoo

Waarom vragen jullie het niet aan Siri?

“Hey Siri, heeft Liam al eens een iPhone 7 gezien?”

Bijdrager
    App69

@ Shmoo, ??, even proberen.
    Edit, Siri stuurt me naar… OMT.

Bijdrager
    Twitfix

Beetje logisch nadenken ja. Het volgende shot in het filmpje laat zien hoe Liam de iPhone oppakt, die nog volledig is. Het maakt totaal geen logica om in het begin van het filmpje een achterkant te laten zien van een iPhone…

Bijdrager
    Shmoo

Beetje logisch nadenken ja. Het volgende shot in het filmpje laat zien hoe Liam de iPhone oppakt, die nog volledig is.

En jij denkt echt dat Megan Fox een vriend heeft met een gele Chevrolet Camaro die in een robot kan veranderen?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.