6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Lauwie

Per ongeluk iets weggegooid…help!

Ok, hier een hele domme vraag..ik was in mijn Documenten-map-ding (hoe noem je dat, gewoon bij Finder daar) bezig m’n files te organiseren en ik was wat dingen weg aant gooien en ik denk dat ik op een gegeven moment per ongeluk niet een bestand heb geselecteerd, maar de hele map, dus Documenten :s En nou ben ik een beetje neurotisch wat betreft een volle prullenbak, dus ik had dat nog niet eens gezien en ik kilkte al op ‘leeg prullenmand’ en nou is die hele Documenten-map weg…:S
    Uhm…dus ja….kan ik hier nog iets aan doen? Ik heb OSX 10.4.11…

Bijdrager
    Pieterr

Je bent “gelukkig” niet de eerste die dit overkomt: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=131826

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    1984

Het kan ook zijn dat je de map documenten hebt verplaatst per ongeluk, i.p.v. hem naar de prullenmand te hebben verplaats.
    Open je Finder >toets command+F > typ in de zoekbalk “documenten ” Met een beetje geluk zie je bovenaan staan bij mappen de map documenten,
    onderaan als je op de map hebt geklikt, zie je hem daar staan en waar hij zich bevind op je HD, dan kun je hem vanaf daar weer op zijn plek slepen..

Bijdrager
    enigmacodedname

tijd om te upgraden naar Leopard. Dan had je hem nu kunnen terughalen met Timemachine… :?

Bijdrager
    Joffry
    ”enigmacodedname”

tijd om te upgraden naar Leopard. Dan had je hem nu kunnen terughalen met Timemachine… :?

Dat kan ook met een ‘gewone’ backup. daar heb je Leopard niet voor nodig.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.