4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    jbh

Peer to peer Airplay met Apple TV 3 rev. werkt niet

Geprobeerd om content van mijn iPhone 6 naar een Apple A1469 (3e generatie rev.) te sturen via Airplay, zonder Wifi maar het lukt niet. Er komt geen Aiplay optie in beeld.

Ik probeer van de peer to peer mogelijkheid gebruik te maken die Apple biedt omdat ik het straks op een locatie wil laten werken waar ik geen Wifi heb. Maar krijg het niet voor elkaar. Zelfs niet als ik beide devices wel eerst op hetzelfde wifi netwerk verbindt (dan werkt het wel) en dan op de iPhone de wifi uitzet en verder ga op 4G.

Wie kan me verder helpen?

Bijdrager
    bcgraaf

Ik heb het zelf net geprobeerd met een appleTV 4 en iPhone 6S en het werkt

Je heb wel de juiste apple tv (je moet hier een A serie voor hebben en die heb je).

Het werkt alleen als je WiFi heb aan staan.

Ik denk dat je het volgende even moet proberen.

Vergeet op je iPhone & AppleTV het wifi netwerk waar hij automatisch mee verbindt.

Laat WiFi en bluetooth aanstaan op beide apparaten. (zorg dat ze GEEN van beide verbinding maken met een bekend wifi netwerk!)

Probeer het nu opnieuw.

Bijdrager
    jbh

Aanhouder wint!

@bcgraaf stappen doorlopen en opeens… daar was Airplay! Nu binnenkort kijken of het ook op de andere locatie werkt! Dank voor je hulp!

Bijdrager
    bcgraaf

@jbh mooi dat het gelukt is! Zelf had ik er nooit van gehoord tot vandaag. Het is wel een handige functie.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.