8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Vilscon

Pebble Watch – Gratis…?

<br />
    http://getpebble.com<br />

Op moment dat je daar eentje ‘besteld’ geeft ie aan ‘gratis’ en alle prijzen zijn 0,00.

Is dat een fout of wat is dat..? Krijg ik ‘m gratis als ik ‘m nou bestel of wat? Of ‘schijnt’ ie nu gratis te zijn, maar krijg ik straks een rekening toegestuurd?
    Ik snap het even niet;)

Bijdrager
    Brombeer

Bestel maar, bestel maar, bestel maar.
    Ik weet da ge het niet kan laten…

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je er een bestelt staat er misschien 0.00, maar er staat toch duidelijk $150.00 op de website.

Bijdrager
    Vilscon
    Yggdrasil op 06 september 2012

Als je er een bestelt staat er misschien 0.00, maar er staat toch duidelijk $150.00 op de website.

Daar ben ik helemaal mee eens: Maar in de NL wet staat dat bevestiging van aankoop leidend is. In de bevestigingsmail staat niks over ‘prijzen kunnen gewijzigd worden’ o.i.d. dus dan zou ik denken : 0 euro (dollar) .. dus gratis, ongeacht wat ze zeggen?:)

Bijdrager
    Yggdrasil

De NL wet? Wat is dat precies?

Er staat duidelijk op de website bij de checkout:

$150.00 USD (to be charged when product ships in early 2013)

Je moet geen Einstein zijn om dat stukje Engels te kunnen vertalen. Met andere woorden: Dat bedrag wordt van je kredietrekening gehaald als de polshorloges effectief op de markt zijn.:wink:

Bijdrager
    Vilscon
    Yggdrasil op 06 september 2012

De NL wet? Wat is dat precies?

Er staat duidelijk op de website:

$150.00 USD (to be charged when product ships in early 2013)

Je moet geen Einstein zijn om dat stukje Engels te kunnen vertalen. Met andere woorden. Dat bedrag wordt van je krediet gehaald als de polshorloges effectief op de markt zijn.:wink:

Nja, dan toch. Dacht het overigens al.. maar uit eindelijk ging het me erom: is het geen foutje van ze? xD
    Thanks!:)

Bijdrager
    Yggdrasil

Als iets te mooi is om waar te zijn…. afijn, de rest ken je wel.;)

Bijdrager
    iep
    Blackvibes op 06 september 2012

Daar ben ik helemaal mee eens: Maar in de NL wet staat dat bevestiging van aankoop leidend is. In de bevestigingsmail staat niks over \’prijzen kunnen gewijzigd worden\’ o.i.d. dus dan zou ik denken : 0 euro (dollar) .. dus gratis, ongeacht wat ze zeggen?:)

En in diezelfde NL wet staat ook dat de koop niet rechtsgeldig is als je op voorhand op redelijkerwijs had kunnen weten dat de prijs niet juist is. Een prijs van 0 euro, dollar, enz. voldoet daar aan. Zelfs bij de prijs van de TV van Otto die hoger was dan 0 euro was er sprake van “redelijkerwijs kunnen weten dat het niet klopt” en dus was geen enkele aankoop geldig.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.