9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    RalphR

Pebble watch

Ik wil graag een pebble kopen. Nu kan je die gewoon bij getpebble.com bestellen. Maar ook bij wehkamp , dan heb je hem de volgende dag in huis. Nu vroeg ik me alleen af of dat dezelfde versie is. Niet dat ik zometeen een oudere versie koop bij wehkamp.

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=219156&Ntt=pebble&PI=0&PrI=3&Nrpp=96&Blocks=0&View=Grid#extraInformatie

http://eu.getpebble.com/

Bijdrager
    KarelWillem

Volgens mij is er maar één versie in omloop?

En je kunt bij Wehkamp lekker simpel en gratis weer terug sturen, als blijkt dat je toch een oudere versie hebt.

Bijdrager
    anna66

@Ralph

Waarom niet een secondhand?
    Kun je kijken of het wat is(ik ben er content meeloop een ip)

Bijdrager
    KarelWillem

Jammer dat het standaard model zo ongelooflijk goedkoop glanzend plastic is.
    Anders dacht ik er ook nog eens over na.

Bijdrager
    RalphR

@anna66

Wat bedoel je met een secondhand?

Bijdrager
    KarelWillem

Secondhand = Tweedehands

Google Translate = heel handig.:)

Ik zou dan eerder vragen, wat bedoel je met:

(ik ben er content meeloop een ip)
    ;)

Bijdrager
    gtabak

De Pebble die Wehkamp aanbiedt is het 1e (plastic) model. Inmiddels is er ook de Pebble steel met stalen en leren band. Ik heb ze allebei en de steel is gewoon mooier. Functioneel zijn ze vrijwel gelijk. Was één van de eersten in NL en ik ben er nog steeds blij mee. Geen van de andere merken komt voorlopig in de buurt van de Pebble. Je kunt het koppelen met zowel een iPhone als een Android toestel en er is een scala aan apps en watchfaces beschikbaar. Als je een liefhebber bent, gewoon doen! Bestellen in de USA (heb ik gedaan) is simpel, maar duurt wat langer.

Bijdrager
    KarelWillem

De Pebble die Wehkamp aanbiedt is het 1e – en huidige – plastic model.

De steel is inderdaad (veel) mooier, maar ook twee keer zo duur.

Ik snap ook niet dat je iets er zó goedkoop uit kunt laten zien, al is het van plastic.
    Ik heb hier horloges van 3,5 dollar, die er een stuk beter uitzien.

Bijdrager
    Lucas Vissers

Alsje kleren bij de v&d wil kopen maar toch bij Wehkamp wilt kopen ga er toch wel vanuit dat die ook de zelfde zijn

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.