4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Pebble op twee iDevices?

Beste omt-ers,

Heb een Pebble watch besteld en komt binnen enkele dagen in huis !

Ik heb een iPod Touch 4 en een iPhone 5
    Nu zou ik de pebble op mijn iPod en iPhone willen laten werken natuurlijk niet tegelijkertijd.

Bv. de ene dag heb ik mijn iPod op zak en de andere dag mijn iPhone moet ik dan elke dag de pebble opnieuw verbinden ? Of werkt dit vloeiend ?

Heeft iemand trouwens ervaring met een pebble in combinatie met een iPod touch ?

Moderator
    Koen van Tongeren

Ja, je kunt de Pebble probleemloos gebruiken met een iPod touch. Voor wat betreft het meerdere devices-verhaal: Ik heb het even voor je geprobeerd. Er kunnen inderdaad meerdere apparaten aangesloten worden op de Pebble.

Op het plaatje lijkt het zelfs alsof je twee apparaten tegelijkertijd kunt connecten, maar ik denk dat dat komt door de gecombineerde Bluetooth 2 en BT 4.0-connectie. Op mijn iPhone 5s maakt ie gewoonlijk beide verbindingen tegelijkertijd. Zodra er een tweede apparaat bij komt is m’n iPhone alleen nog via 4.0 verbonden en het andere apparaat via BT 2.

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Thanks voor het snelle antwoord Koen !

Heb jij trouwens extra kosten moeten betalen btw, belasting, … ?
    Ik heb wel voor de optie met DHL gekozen was zo al 25$ extra !

Moderator
    Koen van Tongeren

Poeh, da’s zo lang geleden… geen idee. Ik dacht het niet. Overigens had je ‘m ook gewoon in Nederland kunnen kopen. Sinds kort heeft Gear Factory ‘m op voorraad.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.