10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Brambo1978

pdf verwijderen ipad

Is er een manier om mijn gelezen tijdschriften in pdf in ibooks, zijn er inmiddels een hele hoop, te verwijderen op mijn ipad. Als ik dit nu doe en daarna weer synchroniseer staan ze er weer bij. Of moet ik iedere keer handmatig deze pdf deleten in Itunes. Dit lijkt me erg omslachtig namelijk, moet ik iedere keer onthouden wat wel,niet gelezen is.

Inactief
    Anoniem

klik in iBooks, rechts bovenin op “Wijzig”. Er verschijnen kruisjes bij alle boeken e.d. Klik op het boek wat je wilt verwijderen en bevestig dit. Klaar. Verlaat de verwijdermodus door op de “Home”-knop te drukken.

Bijdrager
    wmaat

Ken het probleem, volgens mij is dit wel de enige manier. Ik hoop dat er in de update naar iOS4 een mogelijkheid komt om een soort van map te maken binnen iBooks, waarin je epubs en/of PDF’s in kan schuiven, die je vervolgens via iTunes zou kunnen verwijderen (mits je ze wil verwijderen).

Ik heb nu een jaargang DD erop staan (52 nummers) en de “plank” staat redelijk vol, map met bv “Jaargang 2009)” zou al een oplossing zijn.

Bijdrager
    wmaat

Sorry, dit kan idd met kruisje, maar na iedere sync staan ze er dan toch weer in?

Bijdrager
    Brambo1978

Ja want hij verwijderd ze niet uit itunes (boeken)

Bijdrager
    KarelWillem

Sorry, dit kan idd met kruisje, maar na iedere sync staan ze er dan toch weer in?

Nee. Verwijderen op je iPad is verwijderen uit de sync (niet uit iTunes natuurlijk).
    Dus de verwijderde PDF wordt niet meer gesyncd, maar blijft wel in iTunes.

Bijdrager
    Brambo1978

Snap ik niet helemaal, mocht ik dan een keer handmatig mijn boeken en pfd’s willen syncen, dan neemt hij toch ook de pdf’s mee die nog in itunes onder boeken staan.

Bijdrager
    Stirf

Probeer het anders even uit met een gratis boek uit de store.

Bijdrager
    KarelWillem

Snap ik niet helemaal, mocht ik dan een keer handmatig mijn boeken en pfd’s willen syncen, dan neemt hij toch ook de pdf’s mee die nog in itunes onder boeken staan.

Dat snap je inderdaad niet helemaal.
    Alles wat je verwijderd op je iPad, wordt niet meer automatisch meegesyncd(t/dt).
    Dat geldt voor Apps, voor muziek, voor video’s, voor boeken.

Anders heeft dat verwijderen ook niet zoveel zin. Je verwijdert iets omdat je het er af wilt hebben.
    Dan zou het wel rete-irritant zijn als die zooi er na de eerste de beste sync weer op zou staan.
    En dat is dus ook niet zo. Die worden gewoon uitgevinkt.

Bijdrager
    Brambo1978

ok bedankt ga er mee aan de slag.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.