6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

PDF op ipad

Eenvriend van mij probeert een pdf bestand op zijn Ipad te zetten en dat wil maar niet lukken.
    Als ik hem goed begrepen heb door een album te maken in Iphoto en daar dan druk af te kiezen, maar dan te kiezen als bewaar als pdf?
    Nu, als hij dat dan in zijn books zet op zijn Ipad kan hij die PDF niet openen, hij krijgt een waarschuwing: iets in de aard van: de structuur is onbekend of zo?
    Ik weet het, het is allemaal erg vaag, maar je moet dat eens proberen begrijpen over de telefoon… en hij woont te ver van me om het zelf te gaan bekijken !
    Hij heeft het idee dat het met de grootte van het bestand te maken heeft ?
    Hoe kan ik hem helpen? Moet die pdf eerst door een ander programma geopend en opnieuw opgespaard worden zodat de structuur wel herkend word?

Bedankt

Bijdrager
    Sunshine

Nou Johny, ik heb het net even geprobeerd: fotoalbum met ruim 200 foto’s gemaakt, 29 pagina’s. vervolgens via het menu afdrukken gekozen en dan “opslaan als PDF” Dan in iTunes toegevoegd aan mijn bibliotheek en vervolgens de ipad gesyncd. iBooks geopend, PDF gekozen en daar staat het. en het opent gewoon normaal en laat zich prima bekijken. En ja, ik heb het eerst met voorvertoning geopend om zeker te weten dat het ok was, maar volgens mij heeft dat er niets mee te maken.
    Ik heb dit overigens al vaker gedaan en nog nooit problemen gehad. Dus ik denk dat je vriend iets verkeerd doet.

Bijdrager
    Sunshine

O ja, kan hij het bestand wel gewoon met voorvertoning bekijken?

Bijdrager
    Johnyw

ja, dat kan

Moderator
    unSOUND

Het kan liggen aan de versie van PDF, of aan de structuur van de ingesloten onderdelen…

Bijdrager
    Johnyw

@unsound. Ok, maar hoe kom je daarachter?
    Het PDF bestand waarvan sprake is in totaal + 900 Mb groot en bevat enkele duizenden foto’s plus wat beschrijvingen.. ik kan die toch niet allemaal manueel controleren..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.