17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    G4

PDF op een PC maken?

Kun je op een PC op een eenvoudige manier van een doc. naar PDF. Zonder de grote Adobe en andere grafische programma’s te installeren.

Is een PC hiertoe in staat?

Moderator
    Mac Daddy

Jep, Word kan dat zelf.
    Bij een mac zit het in het print menu.
    Of dat ook bij een pc ook zo is weet ik niet, maar het moet in Word kunnen.

Gast
    Anoniem

pc is ook een apple, personal computer

pc (de ~ (m.), pc’s)
    1 zelfstandig werkende computer bedoeld voor eigen gebruik [personal computer] => personal computer

Inactief
    Anoniem
    ”G4″

Kun je op een PC op een eenvoudige manier van een doc. naar PDF. Zonder de grote Adobe en andere grafische programma’s te installeren.

Word onder Windows kan dit niet zonder installatie van extra programma’s.
    (Voor zover ik mij herinner.)

Inactief
    Anoniem
    ”Mac

Jep, Word kan dat zelf.

Dacht het niet.

Oplossing: http://www.adobe.com/support/techdocs/325969.html

Gast
    Anoniem

Het kan als je adobe pro hebt op windows.

Er zijn ook enkele gratis PDF Printers te downloaden.

Ik geloof easy pdf, maar de kwaliteit is slechter dan mac osx standaard PDF

Mac Daddy dacht zeker onder Mac OS X. Vandaar dat ik aangeef wat een pc is.

Moderator
    Mac Daddy

Oops, sorry. Ik had iets teveel vertrouwen in windows.:P
    Ik heb het laatst wel een keer gedaan, maar toen opende hij daarna wel adobe acrobat, dus dat zal ie dan wel nodig hebben.

Inactief
    Anoniem

Vreemd genoeg is Voorvertoning ook veel sneller met het openen van PDF’s dan alle software van Adobe… we zijn gewoon enorm verwend. 8)

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”G4″

pdf 995: create PDF documents easily for free

Try it!

Inactief
    Anoniem

PDF995 voor Windows is gratis en goed bruikbaar voor standaard PDF’s.

Bijdrager
    Paine

Ik gebruik altijd PDFcreator. Werkt als een printer en is best goed vind ik. Oh en ’t is gratis.

http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

Bijdrager
    YogiStardust

Nee een mac is geen PC.
    Een Mac is sinds bootcamp en Intel behoorlijk in een schaduwgebied terecht gekomen. PC’s zijn voor de oude generatie Mac gebruikers (jaren 80 en 90 to begin vorig jaar) gewoon ordinaire DOSdozen die nooit deden wat ze moesten doen. En nog steeds! Moet er ook niet aan denken om Microsoft DOSVista op mijn maccie te zetten. Was vandaag in de Apple store te Amersfoort waar een vriendelijke madam aan de vriendelijke verkoper vroeg of ze ook alleen XP kon draaien op die mooie Macbook, want dat MacOSX vond ze maar eng. :evil: Mijn tenen krulde even om.

Jammer dat er steeds meer woorden als windows en zinnen als “”kun je op een PC op een eenvoudige manier van een doc. naar PDF. Zonder de grote Adobe en andere grafische programma’s te installeren. Is een PC hiertoe in staat?””

tevoorschijn komen! Zucht.

:cry:

Bijdrager
    4iam
    Bijdrager
    Oppie
    ”iJunk”

pc (de ~ (m.), pc’s)
    1 zelfstandig werkende computer bedoeld voor eigen gebruik [personal computer] => personal computer

Koop jij dan ook even bijdehand software voor je Mac waarop ‘PC’ staat, of houd je het dan toch liever bij software waarbij staat ‘MAC’ of ‘PC/MAC’?!:evil:

Bijdrager
    G4

Met PC bedoel ik inderdaad zo’n dosdoos!

Sommige PC gebruikers weten niet eens wat pdf is en zijn in staat Word bestanden rond te mailen van zeg 16 mb groot. Vandaar mijn vraag.

Bedankt voor de tips ga ze testen.

Bijdrager
    Vulture

Gewoon even de office suite Openoffice.org installleren. Hierin zit een programma genaamd write. Daarin zit de mogelijkheid om te exporteren naar PDF. Dit geldt ook voor het programma calc = alternatief voor excel.

zie http://nl.openoffice.org/

Gast
    Anoniem
    ”Oppie”
    ”iJunk”

pc (de ~ (m.), pc’s)

Koop jij dan ook even bijdehand software voor je Mac waarop ‘PC’ staat, of houd je het dan toch liever bij software waarbij staat ‘MAC’ of ‘PC/MAC’?!:evil:

Volgens Apple Centre A-mac is het gewoon pc. Mijn voorkeur blijft uiteraard MAC maar het is ook een pc.

Verder heb ik ook geleerd dat een ibook, powerbook, mac book en mac book pro. Een Notebook is en GEEN Laptop!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.