2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    KimMelanie

PDF na opslaan niet kunnen openen.

Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag hier goed is. Sorry daarvoor.
    Als ik via het internet een PDF bestandje wil openen kan ik deze gewoon bekijken. Sla ik hem op dan kan ik het bestandje niet meer opeen en krijg ik een foutmelding met ‘Het is mogelijk beschadigd of heeft een bestandsstructuur die Voorvertoning niet herkent.’ Ook als ik het bestand een andere naam geef maakt dat niet uit. Ik heb ook geprobeerd het bestand via Adobe te openen dit maakt niets uit. Het enige is via een andere computer het bestand te openen en vervolgens via USB over te zetten naar mijn Macbook Pro. Dit lijkt mij allemaal wat omslachtig terwijl het daarvoor ook gewoon heeft gewerkt.
    Kan iemand mij helpen met deze vraag?

Groeten,

Bijdrager
    iep

Dan gebruik je waarschijnlijk de PDF plugin van Adobe Reader/Acrobat in Safari. Die levert nog wel eens dit soort problemen op. De “oplossing” is die plugin verwijderen (bestandje /Library/Internet Plug-ins/AdobePDFViewer.plugin verwijderen) en gewoon de ingebouwde PDF mogelijkheid van Safari gebruiken. Adobe geeft dit ook als optie als je problemen hebt met die plugin: Troubleshoot Safari plug-in | Acrobat X, Reader X.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.