9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Marcel

PDF Mac

Ik heb wat tijdschriften in .pdf en wil die niet allemaal bewaren, is het mogelijk om van bv elk tijdschrift een paar pagina”s in .pdf te saven en zo een totaal nieuw tijdschrift voor mijzelf te creëren. Ik hoop dat ik in de juiste groep post anders moet je me maar verplaatsen

Marcel

Bijdrager
    GoeieDag

Ja dat kan (mits ze niet op e.o.a. manier beveiligd zijn).

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja hoor.

Open de PDF in Voorvertoning.
    Zet in de zijbalk miniaturen aan.
    Selecteer de pagina’s die je wilt hebben.
    Klik op ‘Nieuw van klembord’

En hop, daar heb je alvast een document met alleen de pagina die je wilt.
    Maar je kunt ook gewoon pagina’s knippen en plakken tussen meerdere PDF’s.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    fin

Je kunt ook enkele pagina’s van het ene document naar het andere slepen. Sleep ze uit de miniaturen van het ene document en zet ze op de juiste plek in de miniaturen in het andere document.

Bijdrager
    Marcel

Ik ga het proberen, mocht het niet lukken dan kom ik hier weer terug, alvast bedankt voor de tips

Marcel

Bijdrager
    Marcel

Nieuw van klemboard zie ik staan maar kan dat niet selecteren, waarschijnlijk zijn deze pdf beveiligd ? Is er dan nog een andere methode. Ik heb een jaargang van een blad maar niet alles is interessant daarom deze vraag.

Marcel

Bijdrager
    fin

Je kunt ook proberen het blad af te drukken via Archief – Druk af. Maak de juiste selectie van pagina’s die je wilt behouden en kies dan links onder voor PDF – Bewaar als PDF.

Bijdrager
    GoeieDag

En lukt het dan ook niet via het slepen van en naar de navigatiekolom>miniaturen?

Bijdrager
    Marcel

Fin, Dit was de oplossing en het is zo gelukt Afdrukken-PDF- bewaar als PDF . Dank je wel voor de tip

Marcel

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.