5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    conzumer

pdf joboptions werken niet meer (export vanuit Indesign)

Hallo,

Ik kan vanuit indesign plotseling niet meer exporteren als “smallest file size pdf”.
    Maar eigenlijk zijn alle standaard opties verdewen (Print quality, Press quality e.d.)

Ik heb vanuit het export menu geprobeerd deze joboptions weer te laden, maa Indesign zegt dat het niet kan laden.

Het gekke is dat in Distiller wel alle joboptions aanwezig zijn. Maar ik wil niet via distiller werken.

ben benieuwd of iemand hier wat zinnigs over kan zeggen.

alvast dank.

Bijdrager
    mooirood

Als je ‘define’ kiest onder Adobe PDF Presets, zie je ze dan wel? Kun je ze dan exporteren en opnieuw importeren? Oja, bel ff om de PNL planning door te nemen of kom weer eens online! 8)

Bijdrager
    conzumer

grrrrrr :sotp:

Bijdrager
    mooirood
    ”mooirood”

Als je ‘define’ kiest onder Adobe PDF Presets, zie je ze dan wel? Kun je ze dan exporteren en opnieuw importeren?

:innocent:

Bijdrager
    conzumer

nee. het gekke is ik zie ze wel ( de joboptions) in de map library/application support/adobe pdf/settings
    maar kan ze niet meer importeren. Indesign geeft een melding dat ie de bestanden niet kan lezen.

het is gebeurd nadat ik een joboption van een drukker geimprteerd had.

kun jij jouw joboptins anders ff zippen en mailen? pleur ik die er in, kijken wat ie doet.

:roll:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.