6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    AdriaanB

PDF importeren in MS Word

Hey,

Ik heb een 18 pagina’s tellende PDF die in Word 2008 geïmporteerd moet worden, voor school. Als ik het PDF bestand in Word sleep, komt er maar één pagina in beeld. Ook als ik Invoegen -> Afbeelding -> Uit bestand doe, komt er altijd maar een pagina in beeld…
    Hoe kan ik alle 18 pagina’s in een keer in word krijgen? (Natuurlijk verspreid over 18 Word pagina’s)

Het liefste werk ik helemaal niet met word, maar voor school moet het helaas…

Alvast bedankt,
    AdriaanB

Bijdrager
    Pieterr

Ik weet dat er een PDF importer is voor OpenOffice, maar of/hoe dat in Word kan weet ik niet.

Bijdrager
    St. Mobbs

Ik ben bang dat er niks anders opzit om te doen wat Pieterr al opmerkte.
    Want ik krijg het ook niet voor elkaar. (Dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is.)

OpenOffice downloaden (als je die nog niet hebt), PDF Importer installeren.
    Het document importeren.
    Met OpenOffice het exporteren als .doc.

Bijdrager
    AdriaanB

Ik probeer nu het progje PDF2Office, even kijken of dat wat is! Maar bedankt voor jullie reacties!

Adriaan

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Je kunt het PDF-bestand splitsen in z’n afzonderlijke bladzijden: de omslachtige manier is het bestand openen in Voorvertoning, dan ongewenste bladzijden aan het begin wissen en het bestand weer bewaren met een nieuwe naam. De makkelijkere manier is om Automator erbij te pakken en daarin de taak “PDF naar afbeeldingen” te gebruiken om je bestand in afzonderlijke pagina’s te splitsen. In beide gevallen krijg je dan bestanden die je apart kunt importeren in Word.

Bijdrager
    mowat

Dit antwoord komt misschien laat , maar ik las vandaag over een site die je PDF bestanden online gratis omzet naar DOC of RTF bestanden. Volgens het computerblad dat melding maakte van de site zijn de resultaten verrassend goed.

de site heet http://www.PDFtoword.com

m vr gr

mowat

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.