9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    BigAL

PDF files mogelijk op iPod?

Ik overweeg om een ipod te kopen, maar weet iemand of het mogelijk is PDF files te lezen op een iPod (iets dat geregeld gebeurd ivm werk).

Bijdrager
    Brac

Volgens mij niet, het is alleen mogelijk notes te lezen. Je zou je pdf’s dus kunnen omzetten naar iPod notes.

Bijdrager
    Nikita

En iPod notes zijn gewoon .txt bestanden. Volgens mij leest ‘ie ook RTF bestanden, maar dat weet ik niet zeker. Misschien dat het met iPod Linux wel gaat, maar dat is ten sterkste af te raden!

Moderator
    Koen van Tongeren

IK denk dat je iPod alleen moet kopen als je een goede digitale foto-, video- of muziekspeler zoekt. Er zijn veel producten op de markt die meer minicomputer dan MP3 speler zijn. Ondanks dat de iPod een adressenboek en agenda functie heeft is het geen PDA. Er is geen interactie mogelijk en het scherm + controls zijn ingesteld op multimedia en verder niks.
    Ik zou je aanraden te kijken naar Symbian telefoons of PDA’s. Daar vind je eerder een handig alles in één apparaat dan bij een iPod, een geweldig apparaat, maar te beperkt voor andere dingen dan foto’s. video’s en muziek.

Bijdrager
    KarelWillem

Je kunt pdf’s in iPhoto gooien en die syncen met je iPod.

Niet dat je je pdf’s dan kunt lezen, maar ze staan er in ieder geval op…

oeps! Niet dus. Sorry.

Bijdrager
    KarelWillem

Bekijk dit eens. Volgens mij spreken ze hier over pdf op de iPod.

http://www.zapptek.com/ipresent-it/News/

Bijdrager
    BigAL

Bedankt voor de reacties, ik denk inderdaad dat een Symbian wel ok optie zou zijn.

Bijdrager
    Buzz

Ook al klinkt het leuk om PDFs te kunnen lezen op een mobiele telefoon of draagbare muziekspeler, je gaat er toch niet veel gebruik van maken. De schermpjes van dit soort apparaatjes zijn gewoonweg te klein om lekker op te kunnen lezen.

Als je echt voor je werk regelmatig PDF documenten onderweg nodig hebt, doe jezelf dan een plezier en neem gewoon een laptop mee.

Bijdrager
    Angelzilla

Check dit: http://www.pocketmac.net/products/pmipodwin/ipodwing.html

Ben niet bekend met het product. Het schijnt niet alleen voor PDF’s te zijn, maar heeft meerdere toepassingen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.