6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jannekens

pdf-files in Dreamweaver

Ik ben nieuw op het forum.
    Ik zoek iemand die mij kan helpen.

Ik maak mijn websites in Dreamweaver. Tot nu toe geen probleem.

Ik heb onlangs een Mac aangekocht en tevens heb ik nu Dreamweaver CS3.

Ik heb een website aangemaakt voor iemand en daarin komen een aantal reiskranten in pdf. Zoals gewoonlijk kopieer ik die in de website die ik aanmaak in een aparte map.
    Ik heb een html pagina waar per jaartal het aantal nummers opstaat en die worden telkens gelinkt aan de pdf-file.
    Nu staat als test alles op internet.
    Probleem: de pdf’s worden telkens geopend met de vermelding HTTP 404 error, kan het bestand niet vinden.

Kan er mij iemand helpen?

Bedankt!

Bijdrager
    Renzsz

staan de pdf’s nog gelinkt met het lokale pad op je computer?

Bijdrager
    Nietzman

Nouja, ze zullen wel niet goed gelinkt zijn hè? Zonder inzage in wat je nou eigenlijk aan het doen bent kunnen we je niet echt verder helpen dan dat, lijkt me. Doe eens een linkje?

Bijdrager
    AndreasD

een beetje code zou handig zijn.
    en mss kan je eens proberen met zo te linken: /pdf/test.pdf

Bijdrager
    Jannekens

Was 2 weken in staking.
    Vandaag nogmaals geprobeerd wat er zou kunnen ontbreken en ja, zie hieronder, de 2 punten voor /pdf….enz ontbraken. Vroeger stonden die daar automatisch bij – uitgeprobeerd en ja alles komt te voorschijn.

Bedankt AndreasD, Renzsz en Nietzman. Het zou natuurlijk niet slecht zijn een cursus html te gaan volgen. Maar ja… ik ben 70 jaar en probeer alles wat ik heb geleerd in praktijk te brengen om het toch maar niet te vergeten. Computeren is mijn hobby.

http://users.telenet.be/bijbel-en-archeologie dit is voorlopig het url-adres.

<td><div align=”center”>2007</div></td>
    <td><div align=”center”>nr1</div></td>

Tot horens!

Bijdrager
    Nietzman

Ze doen het hier ook prima!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.