5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    wmaat

PDF export in Pages op iPad

Hoop dat iemand mij kan helpen: Sims gisteren heb ik Pages op mijn iPad staan en daarmee tijdens een lange treinreis wat documenten geschreven. Als ik deze verstuur via de mail als PDF kan ik de file openen op mijn iPhone en op mijn Macbook, geheel zonder problemen. Echter wanneer ik het naar mijn werkgever mail,natuurlijk op een Windows omgeving, kunnen de documenten niet of onleesbaar geopend worden.

Wat doe ik mis?

Bijdrager
    Yaris

Bekend probleem

Tip:
    Only workaround for me is sending it to myself by email. Opening it on my MacBook in Preview and print it (with preview) to a new PDF document.

Bijdrager
    Yaris

Bekend probleem

Tip:
    Only workaround for me is sending it to myself by email, opening it on my MacBook in Preview and print it (with Preview) to a new PDF document.

Bijdrager
    wmaat

Valt me wel tegen, beetje “nep-pdf” dus. Maken ze ook geen reclame mee!

Wat betreft dat dit klaarblijkelijk voor iedereen een bekend probleem is: Ik heb gezocht op OMT, maar kon het niet vinden.

Bijdrager
    064harry

Volgens mij heeft WimL hetzelfde probleem.

“Ik verzend documenten die ik aanmaak in Pages 2009 via deel en dan PDF, dat lijkt prima te gaan. De PDF is goed te lezen op een andere Apple Computer of iPhone, maar in Windows wordt de PDF opeens leeg weergegeven. Verzend ik het document nu via printen, mail PDF dan is het wel binnen een Windows-omgeving leesbaar.
    Wie weet hoe dit nu kan, en wat ik fout doe?”

antwoord van Bor:
    ” Als je kiest voor Afdrukken (CMD+P) en dan PDF… drukt, werkt het dan wel?”

WimL:
    “Ja dan werkt het wel”

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.