30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    leopard

PDF converter Free uit App Store

Zonet gedownload uit de App Store maar wilt geen PDF van mijn Mac omzetten naar Powerpoint. Wil er iemand zo vriendelijk zijn om dit ook eens te proberen a.u.b. ( gratis ) te vinden onder Productiiviteit. ik wordt door gewezen naar de suport.

Bijdrager
    iMad

Als je nu eens begint met een linkje misschien dat iemand dan ook wil helpen!!!

Bijdrager
    KingAchille

PDF naar Powerpoint… Daar heb ik mijn bedenkingen al bij. Maar bon.
    http://www.zamzar.com kan het ook (gratis), maar de resultaten zijn wisselend van aard.

En hier kan je de besproken App vinden.

Bijdrager
    leopard

Hoe zo heb je daar je bedenkingen al bij?

Bijdrager
    leopard

Heb je het ook al eens geprobeerd?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Kun je in Powerpoint niet rechtstreeks naar PDF exporteren vanuit het Afdruk-venster zoals in bijna elk Mac-programma (inclusief andere van Microsoft, zoals Word)?

Bijdrager
    leopard

Dat is het probleem niet, het omzetten naar PDF is kinderspel, enkel omzetten van PDF naar Powerpoint, net anders om. Normaal moet het programma PDF Converter Free uit de Apple store dit doen, maar helaas lukt dit niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Gaat helemaal goed hoor.

Van InDesign naar PowerPoint.

Bijdrager
    leopard

/Users/Werner/Desktop/Schermafbeelding 2011-04-13 om 16.07.58.jpg

Bijdrager
    leopard

Hoe kan ik een bijlage invoeren

Bijdrager
    leopard

Het lukt gewoon niet met PDF Converter Free, Je moet Adobe PDF toch niet eerst downloaden?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb geen idee. Wellicht?

leopard op 13 april 2011

Hoe kan ik een bijlage invoeren

Klik op Img hier in het balkje van het reactievenster.

Bijdrager
    KarelWillem

Maar vertel eens; wat voor PDF’s voer jij het programma?

En wát lukt er niet?
    – Doet het programma niets?
    – Openen je PDF’s niet?
    – Zijn ze niet leesbaar in PowerPoint?

Bijdrager
    leopard

Als ik het PDF bestand sleep naar PDF Converter Free krijg ik een melding dat ik wordt door gewezen naar het support center. Mijn PDF wordt gewoon geopend als ik op een PDF klik, dat normaal blijkt te zijn. Het OS X Snow Leopard opent standaard toch PDF zonder Adobe te hebben.
    /uploads/community/1390be8a3b7ea93cd38b8622a356131770c1d377_0.jpg

Bijdrager
    leopard

Toch een idee, om zo te zien naar de support, moet je inderdaad Adobe PDF op je Mac hebben staan. Ik ga het eens proberen met Adobe PDF voor Mac en laat iets weten.

Bijdrager
    KarelWillem

Adobe PDF voor Mac bestaat niet.

Je hebt wel Adobe Reader bijvoorbeeld.
    Dan zal dat wel bedoeld worden.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    leopard op 13 april 2011

Dat is het probleem niet, het omzetten naar PDF is kinderspel, enkel omzetten van PDF naar Powerpoint, net anders om.

Inderdaad, ik had verkeerd/te snel gelezen — negeer m’n eerdere reactie dus maar:)

Bijdrager
    leopard

KarelWillem, inderdaad ik bedoelde Adobe Reader. Staat er nu op en weer eens een poging gedaan en kan het PDF bestand nog niet converteren naar Powerpoint. Raar en bij jou lukt het wel zo te zien. Zou het helpen om het eens te verwijderen en dan PDF Converter Free er terug te installeren.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is raar ja.

Het gaat hier feilloos (nou ja, bijna dan; verschil met het origineel houd je natuurlijk).

Bijdrager
    leopard

Zo dus er is dergelijk verschil te zien tussen het werkelijke en het geconverteerde. Dan is het eigelijk de moeite niet waard?

Bijdrager
    KarelWillem

Natuurlijk is er verschil.
    Het wordt geconverteerd naar bewerkbare tekst en afbeeldingen.

Het geeft je dus de mogelijkheid om bijvoorbeeld een opmaak uit InDesign in Powerpoint opnieuw te bewerken.
    Als je er voor in de markt bent, is dat zeker wél de moeite waard.

Maar alles staat of valt vanzelfsprekend van wat voor PDF je de app voert.
    Als er geen bewerkbare tekst in de PDF staat, krijg je dat ná converteren ook niet opeens.

Bijdrager
    leopard

Morgen vroeg verwijder ik PFD Converter Fee en dan opnieuw erop en nogmaals proberen. Wie niet probeert, wie niet weet. En laat morgen zeker iets terug weten.

Bijdrager
    leopard

Volledig verwijderd met het gratis programma TrashMe en dan opnieuw geïnstalleerd en noega bollen, het werkt naar geen kanten, krijg telkens de opmerking om contact te nemen met het support center. En dit ga ik eens doen, ik ben benieuwd. Het komt in de Apple store terecht maar het werkt bij mijn niet, Thans heb ik de laatste versie van het OS X systeem 10.6.7. En al mijn programma’s bezitten de laatste versie.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, het gaat wel lekker hé?

Nou, ik ben benieuwd of ze je verder op weg kunnen of zullen helpen.

Bijdrager
    leopard

Ik heb zonet het support formulier met bijlage ingediend. Nu maar afwachten, ik laat het zeker weten, maar waneer? Dit zal van hun afhangen. Ik ben erg benieuwd !!.

Bijdrager
    leopard

We zijn er terug, terug contact met het support team gehad. Met deze mededeling.

Bedankt voor het gebruik van onze software. Als voor het geval is, probeer dan andere PDF-bestanden om te zien of de software goed werkt. Als dat zo is, wat het geval is omdat je pdf-bestand is beschadigd. Als dit niet gebeurt, zou je dan alsjeblieft je huidige programma en verander de installatie pad opnieuw te installeren?

Wenst dat dit helpt. Een mooie dag verder!

De terug installatie is al meermaals gebeurd zonder goed einde. Zo dus zullen we nog eens een nieuw support formuliertje invullen, ik ben eens benieuwd wat ze daar weer gaan neerschrijven. Ze weten het volgens mij zelf niet. Er is geen enkel PDF bestand beschadigd waar ik 100% zekerheid van ben.

Bijdrager
    leopard

Terug bericht ontvangen om het logbestand en het PDF bestand toe testuren om een onderzoek in te stellen wat er mis loopt. Ik ben benieuwd.:cool:

Bijdrager
    leopard
    KarelWillem op 14 april 2011

Haha, het gaat wel lekker hé?

Nou, ik ben benieuwd of ze je verder op weg kunnen of zullen helpen.

Ik denk dat ze het zelf niet meer weten, ik heb al logbestanden en allerlei powerpointjes naar hun support centrum gestuurd en komen er zelf ook niet uit.

Met welke Office werk jij namelijk? Ik met 2011.

Bijdrager
    KarelWillem

Echt met Office werken doe ik niet. (Gelukkig).

Maar ik heb 2011 hier staan. En daar gaat het dus prima mee.

Bijdrager
    leopard

Ik werk er ook gelukkig niet zo veel mee, liever met iWorks 2011 veel beter en gebruiksvriendelijker.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.